کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ذوالفقاری: نباید از کورس کسب سهمیه آسیا عقب بمانیم/ دیدار تراکتور با شهرخودرو فینال و 6 امتیازی است

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: تمام بازی های باقی مانده تراکتور حکم فینال را دارد و نباید از کورس سهمیه آسیا جا بمانیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره دیدار این تیم با شهرخودرو مشهد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما برای این بازی آماده است. صبح چهارشنبه به مشهد می رویم و پنجشنبه بلافاصله بعد از برگزاری دیدار با شهرخودرو هم به تبریز برمی گردیم. تیم تراکتور با توجه به برد اخیرمان مقابل سپاهان از لحاظ روحی و روانی وضعیت عالی دارد و به همین دلیل با انگیزه بالا و برای برد به مصاف شهرخودرو می رویم.

وی درباره تصادف شدید روز گذشته رضا اسدی گفت: خدا را شکر با وجود آسیب شدید به اتومبیل اسدی، مشکلی برای وی به وجود نیامده است. به هر حال با توجه به رفت و آمدهای بازیکنان در سطح شهر احتمال چنین تصادفی هم وجود دارد.

سرپرست تراکتور درباره شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: اکنون هفته بیست و پنجم لیگ برتر است و همه از حساسیت هفته های پایانی خبر داریم. تیم ما باید با دو حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه یعنی فولاد و شهرخودرو در زمین حریف بازی کند. ضمن اینکه دو بازی هم باید مقابل تیم های پیکان و شاهین انجام بدهیم که در خطر سقوط هستند. یک بازی هم در دربی تبریز مقابل ماشین سازی داریم. تیم هایی که مدعی کسب سهمیه هستند سعی می کنند در بالای جدول بمانند و تیم های پایین جدولی می خواهند در لیگ بمانند. این یعنی کار ما در پنج بازی باقی مانده فوق العاده سخت است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد:  تمام بازی های باقی مانده تراکتور حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم تا از کورس عقب نیفتیم. دیدار با شهرخودرو شش امتیازی است و هر دو تیم دنبال پیروزی هستند. تیمی که کمتر اشتباه کند، برنده خواهد بود. در نهایت امیدوارم اتفاقی نیفتد که مانع برد تراکتور شود. 

وی درباره غایبان تیم تراکتور در بازی با شهرخودرو گفت: رشید مظاهری برای این بازی محروم است و نمی توانیم از وی استفاده کنیم. سایر بازیکنان مان آماده هستند و مصدومی نداریم. البته مسعود شجاعی که مقابل سپاهان به دلیل مصدومیت بازی نکرد، همچنان زیرنظر فیزیوتراپ تیم کار می کند و در روزهای آتی وضعیت وی برای بازی با شهرخودرو معلوم می شود. دل مان می خواهد شجاعی را در این بازی کنار خودمان داشته باشیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید.

۹۹/۰۴/۳۰ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی