کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








نجاتی: لیگ را به صورت متمرکز برگزار کنند/ دوست دارم تجربه‌ام بیشتر شود

کشتی‌گیر تیم ملی فرنگی گفت: راهی وجود ندارد و باید لیگ برگزار شود.

بخش کشتی و وزنه برداری مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص تمریناتش در روزهای کرونایی اظهار داشت: تمریناتم را به صورت اختصاصی انجام می‌دهم. هیأت استان، خانه کشتی را دراختیارم گذاشته و با یک حریف تمریناتم را پیگیری می‌کنم. با تمریناتی که داشتم، توانستم آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم. این فصل با تیم ایران مال قرارداد بسته‌ام و در لیگ حاضر می‌شوم.

وی در رابطه با شروع شدن لیگ گفت: لیگ باید شروع شود. می‌دانم جان آدمها مهم است ولی برگزار نشدن لیگ کمکی نمی‌کند. می‌خواهیم روی تشک برویم و کشتی بگیریم.

عضو تیم ملی فرنگی در مورد اینکه آیا همه برای شرایط مالی می‌ خواهند کشتی بگیرند، عنوان کرد: خودم بیشتر دوست دارم تجربه کسب کنم. نمی‌دانم کشتی‌گیران دیگر چه انگیزه‌ای دارند. دوست دارم مسابقات بیشتری انجام دهم. 

دارنده سهمیه المیپک ژاپن در خصوص راهکار برای برگزاری لیگ گفت: مسابقات باید متمرکز برگزار شود. بهترین کار این است که در دو سه روز سریع انجام شود اما این موضوع که تیم‌ها شاید نتوانند از لحاظ مالی و قرنطینه کشتی‌گیران را ساپورت کنند هم وجود دارد. کرونا در شرایطی است که وضعیت را نمی‌شود پیش‌بینی کرد. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید.

۹۹/۰۵/۰۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی