کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








باید و نبایدهای نشست‌های خبری فوتبال| سردبیر ورزش3: باید فرم نشست‌ها عوض شود

سردبیر سایت ورزش3 گفت: برای برگزاری نشست های خبری باید خوش‌سلیقه‌گی بهتری انجام شود، مثلا برگزاری نشست های خبری قبل از بازی به این شکلی که اکنون هست کاملا نادرست است.

بخش ورزش3 مجله خبری ورزشی اسپورت استار

پژمان راهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری نشست‌های خبری در لیگ برتر و نحوه تعاملات بین رسانه‌ها با سازمان لیگ در این زمینه، اظهار داشت: به نظر من برای برگزاری نشست‌های خبری باید خوش‌سلیقگی بیشتری انجام شود. به طور مثال؛ برگزاری نشست‌های خبری قبل از بازی به این شیوه‌ای که در حال اجرا است، نادرست است. بهترین روش برای نشست‌های خبری قبل از بازی این است که هر مربی در شهر خودش با خبرنگاران همان شهر در یک تایم مشخص صحبت کند. اینکه یک مربی وارد شهر میزبان شود و از محل اقامتش به مرکز دیگری برود تا نشست خبری پیش از بازی را برگزار کند، کاملاً نادرست است.

وی افزود: به نظر من در این ایام کرونایی برگزاری آنلاین نشست‌های خبری یک تمرین خوب بود و اتفاق بدی نیست و این نشان داد که خیلی از کارها را می‌توان با شکل متفاوت‌تری انجام داد. البته که می‌دانم حضور خبرنگار در میدان ماجرا را متفاوت می‌کند. 

پژمان راهبر تصریح کرد: ما در نشست‌های آنلاین می‌توانیم مثلاً 10 سؤال را درنظر بگیریم که مربی به آنها جواب بدهد؛ یعنی یک روشی را به صورت فرمول پیاده کنیم یا از هر رسانه بخواهیم در یک تایم مشخصی سؤالات خود را مطرح کنند. حتی برگزاری این نشست‌های آنلاین لزوماً می‌تواند داخل خود سازمان لیگ نباشد و هم مربی در محل باشگاه خود این مصاحبه را انجام دهد. البته برگزاری نشست‌ها در سازمان لیگ یکی از دلایلش بحث تبلیغات است.

سردبیر سایت ورزش 3 در خصوص غیبت مربیان در نشست‌های خبری عنوان کرد: مسئله غیبت مربیان به خصوص در نشست‌های قبل از بازی، به همان ماجرایی برمی‌گردد که گفتم، اینکه شاید در همان تایمی که نشست قرار است برگزار شود، مربی تمرین دارد و یا بعد مسافت آنها را اذیت می‌کند. به نظر من با کمی تدبیر می‌توان خیلی از کارها را با سهولت انجام داد و حتماً نباید مثل مدل‌های همیشگی برخی کارها را انجام دهیم. 

وی با اشاره به اینکه غیبت مربیان در نشست‌های خبری را نباید سخت گرفت و آن را تعبیر به بی‌احترامی کرد، گفت: به هر حال اینگونه اتفاقات بخشی از شغل ماست. همانطور که انتظار داریم اهالی فوتبال ما رسانه‌ها را درک کنند، ما هم باید مربیان را درک کنیم. شاید یک مواقعی یک مربی واقعاً نمی‌خواهد صحبت کند. البته آنطور که من رصد می‌کنم، بین مربیان فقط فرهاد مجیدی است که در هیچ‌کدام از نشست‌ها شرکت نمی‌کند و سایر مربیان اگر غیبتی در نشست‌ها داشته‌اند، مقطعی بوده که با یک برنامه‌ریزی مناسب‌تر، مطمئنا همان غیبت‌ها هم اتفاق نمی‌افتد. 

راهبر با انتقاد از کنفرانس‌های قبل از بازی، تصریح کرد: نشست‌های مطبوعاتی قبل از بازی هیچ نکته خاصی ندارد و بیشتر مربیان در مورد ترکیب و محروم و مصدوم‌های خود صحبت می‌کنند. شما اگر این نشست‌ها را با نشست‌های بعد از بازی مقایسه کنید، متوجه تفاوت آن می‌شوید. 

راهبر ادامه داد: در واقع اگر کسی نشست‌های قبل از بازی را از دست بدهد چیزی از دست نداده، من به درست و غلط بودن برگزاری آن کاری ندارم، اما کسی که روزنامه‌نگاری را بلد باشد، فرق بین یک مربی که در شرایط آرام و با خونسردی کامل مقابل خبرنگاران قرار می‌گیرد با مربی‌ای که بعد از بازی با آدرنالین بالا و همه اتفاق‌هایی که در جریان مسابقه رخ داده، مقابل خبرنگاران حاضر می‌شود را متوجه می‌شود. ما باید کاری کنیم که برگزاری نشست‌ها به سمت مفید بودن برود و در قالب و فرم بهتری ارائه شود. من فکر می‌کنم با این روش هم به رسانه‌ها کمک می‌شود و هم به باشگاه‌ها، که البته تغییر شکل نشست‌های خبری، همکاری‌ باشگاه‌ها را می‌طلبد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۵/۱۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی