کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








شعبانیان: بازیکنان ملی باید سطح‌بندی شوند

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: فدراسیون لیست بازیکنان ملی را اعلام کرده اما فکر می‌کنم باید در این خصوص بازیکنان سطح‌بندی می‌شدند.

بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شروع تمرینات تیمش اظهار داشت: هنوز تمرینات را به خاطر وضعیت کرونا شروع نکرده‌ایم. فدراسیون گفت حتما لیگ را برگزار می‌کند و منتظر اعلام مسئولان هستیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنانش تست کرونا داده‌اند یا خیر عنوان کرد: وقتی تمرینات شروع شود تست‌گیری انجام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان درباره امتیازاتی که فدراسیون در این بخش لحاظ کرده از جمله درنظر گرفتن جایزه نقدی و تقسیم بندی بازیکنان ملی، تصریح کرد: تقسیم بندی بازیکنان فکر خوبی بود. فدراسیون شاید حدنصاب ۶ تیم را در نظر گرفته که ۴۲ بازیکن انتخاب کرده است.

شعبانیان افزود: این موضوع از یک نظر خوب است چرا که همه بازیکنان پخش می شوند اما ایراد کار این است که بازیکنان سطح بندی نشده‌اند؛ مثلاً بازیکنی که سابقه زیادی دارد با یک بازیکنی که فقط یک مسابقه ملی داشته در یک سطح در نظر گرفته شده‌اند، در این صورت هر تیمی که سرمایه بیشتری داشته باشد بهترین بازیکنان را جذب می‌کند، هر باشگاهی که نمی‌تواند این هزینه را انجام دهد از بازیکنان کم تجربه و جوان استفاده خواهد کرد.

وی گفت: اگر می‌خواهند تیم ها تقریباً در یک سطح باشند باید رده بندی سنی مشخص می‌شد مثلاً اینکه تیم‌ها باید چند بازیکن بزرگسال، امید، جوان و نوجوان بگیرند؟ در این صورت جذابیت لیگ هم بیشتر می شد. امیدوارم امسال شاهد بازی های یک طرفه نباشیم. یکسری بازیکنان باید در لیست قرار می‌گرفتند که جای‌شان در خالیست.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه اعلام شده شما بیشتر از تعدادی که فدراسیون اعلام کرده بازیکن جذب کرده اید عنوان کرد: سال گذشته پیکان جوان سازی کرد و یک سری بازیکنانی که من با آنها در تیم ملی بودم به پیکان آمدند. هدف ما پارسال سرمایه‌گذاری روی جوانان بود. لیست که اعلام شد تمام بازیکنان ما در این لیست قرار گرفتند به خاطر همین ما چند بازیکن اضافه داشتیم اما در رده سنی بزرگسالان فقط 3 بازیکن جذب کردیم.

شعبانیان درباره اینکه آیا این بازیکنان آزاد شده‌اند خاطرنشان کرد: ما 4 بازیکن را آزاد کردیم؛ الهام فلاح، اسما سعیدی، سارا نظری و زهرا کریمی آزاد شدند در مقابل مهسا کدخدا، مینا روستا و نگین شیرتری را جذب کردیم. 2 بازیکن دیگر در لیست هستند که فقط یک دوره اعزام داشته‌اند. در این خصوص باید با فدراسیون صحبت کنم تا ببینیم شرایط آنها چه می‌شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۵/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی