کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








کیانی: تمریناتم را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنم/ فدراسیون به فکرتمام تکواندوکاران کشور است

ملی‌پوش تکواندوی بانوان گفت: تمریناتم را مثل چند ماه گذشته به صورت انفرادی انجام می‌دهم ولی به تازگی خبری در مورد برگزاری مسابقات کسب سهیمه المپیک شنیده‌ام که با جدیت بیشتری تمرین می‌کنم.

بخش گروه رزمی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

ناهید کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حفظ شرایط آمادگی جسمانی در این روزهای کرونایی اظهار داشت: فدراسیون تکواندو و کادر فنی تیم ملی برای اینکه ملی‌پوشان در شرایط ایده آل و مناسب جسمانی خودشان باشند، برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند. از همین رو برای انجام تمرینات آنلاین، در فضای مجازی هر روز با کادر فنی تیم ملی بانوان ارتباط دارم.

وی با اشاره به اینکه تمریناتش وارد فاز جدیدی شده است، افزود: تمریناتم را مثل چند ماه گذشته، به صورت انفرادی انجام می‌دادم ولی به تازگی خبری در مورد برگزاری مسابقات کسب سهیمه المپیک شنیده‌ام که با جدیت بیشتری تمرین می‌کنم. بدنسازی را به تمریناتم اضافه کرده و سعی دارم با صدردصد آمادگی، خود را در روز مسابقه‌ام داشته باشم.

ملی پوش تکواندوی بانوان کشورمان در خصوص حمایت فدراسیون تاکید کرد: فدراسیون از هر لحاظ به ملی پوشان کمک می‌کند و تلاش دارد تا مجوز آغاز اردوها تیم ملی را بگیرد. آنها به فکر پیشرفت ما هستند تا بتوانیم در رقابتهای بین‌المللی مدال بگیریم.

 در مورد اینکه چند روز پیش یک اپلیکیشن تخصصی تکواندو رونمایی شد، یادآور شد: با اینکه برخی فدراسیون‌ها از برگزاری مسابقات ناامید شده‌اند ولی فدراسیون تکواندو به بهترین نحو از فضای مجازی بهره می‌برد و آموزشهای آنلاین را در دستور کار خود قرار داده است. با طراحی و ساخت این اپلیکیشن نشان داده شد که فدراسیون علاوه بر حمایت از قهرمانان ملی، به فکر تکواندوکاران سراسر کشور است.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

بیشتر بخوانید.

شه‌بخش: سطح بوکس از همه ورزش‌ها بالاتر است

۹۹/۰۵/۲۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی