کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








شکایت نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس

مسئول رسیدگی به پرونده ویلموتس در مجلس با اعلام خبر شکایت نمایندگان مجلس به کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس، گفت: بنده مسئول رسیدگی به این پرونده در کمیسیون شده‌ام.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


سیدنظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به دنبال شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس از قرارداد ویلموتس، کمسیون اصل 90 مجلس به این مسئله ورود کرد.

وی افزود: نخستین شکایت مربوط به احمد راستینه دبیر کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس بود که طرح شکایت کرد البته شکایات دیگری هم واصل شد، اما شکایت اولیه از طرف ایشان بود که ما در کمیسیون اصل 90 به این پرونده ورود پیدا کردیم.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: هفته جاری جلسات کارشناسی را در این زمینه برگزار می‌کنیم و مسئولان مربوطه هم را دعوت خواهیم کرد.

موسوی بر همین اساس اضافه کرد: بنده مسئول پیگیری این پرونده در کمیسیون اصل 90 هستم و در حال دنبال کردن روال قانون این پرونده و پیگیری آن هستیم.

وی در خاتمه عنوان کرد که امیدواریم بتوانیم از حقوق مردم -که در این در قرارداد و جریمه‌ای که ایران به واسطه این پرونده از جیب ملت ایران می‌رود- دفاع و با خاطیان برخورد کنیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۰۱ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی