کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








درودگر:نظام اقتصادی فوتبال ورشکسته است و استراماچونی و کالدرون بر نمی‌گردند

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: نظام اقتصادی فوتبال ایران ورشکسته است و هیچ باشگاهی تراز مالی مثبتی ندارد، بنابراین مربیانی مثل کالدرون و استراماچونی به فوتبال ایران بر نمی‌گردند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


صادق درودگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده مبنی بر اینکه استراماچونی و کالدرون می‌توانند به فوتبال ایران برگردند اظهار داشت: تصور من این است که آقای نصیرزاده می‌خواسته در مورد مساله‌ای مثال بزند. این مربیان قطعا به فوتبال ایران بر نمی‌گردند چون از نظر بررسی معضلات و مشکلات فوتبال به جایی رسیده‌ایم که پرونده‌های زیادی در فیفا داریم.

وی افزود: متاسفانه شرایط به شکلی است که فیفا بدون اینکه دفاعیات فوتبال ایران را بشنود آرای خود را علیه باشگاه‌ها صادر می‌کند چون مرتب از طرف استقلال، پرسپولیس، ملوان و خیلی دیگر از باشگاه‌های فوتبال ایران در آنجا پرونده صادر می‌شود.خیلی مواقع ما ادله و مدارکی داشتیم که در ظاهر نشان می‌داد حق با باشگاه‌های ایران است اما آرا هرگز به سود ما صادر نشده است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ خاطرنشان کرد: وقتی یک بازیکن خارجی به فوتبال ایران می‌آید و 600-700 هزار دلار پول می‌گیرد طبیعی است که بازیکنان ایرانی هم ارقام خود را بالا می‌برند و مطالبه می‌کنند. نظام اقتصادی فوتبال ایران ورشکسته است و هیچ باشگاهی تراز مالی مثبتی ندارد.

درودگر تاکید کرد: متاسفانه هر روز می‌شنویم که می‌گویند فوتبال را تعطیل کنید، اینگونه صحبت‌های شعار است، چرا باید فوتبال تعطیل شود؟ بهتر است رویه را تغییر بدهیم و اگر اشکالی وجود دارد آن را برطرف کنیم. در مجموع حضور مربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران ممنوع است چون باید از نظر اقتصادی مقابل ضرر ایستاد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۰۱ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی