کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








مظلومی: برخی بازیکنان در تمرین فوق‌العاده هستند اما در بازی محو می‌شوند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بعضى بازیکنان در تمرین فوق العاده هستند اما در بازى محو مى شوند و عملکرد مطلوبى ندارند، نفراتى مى خواهیم که مرد مسابقه باشند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملى جوانان در اولین بازى تورنمنت حافظان سلامت مقابل تیم امید پیکان پیروز شد و روز یکشنبه در دومین بازى به مصاف تیم ملى دانشجویان مى رود. پرویز مظلومى در این خصوص گفت: بازى اول ما مقابل تیم امید پیکان بسیار مفید بود. بچه ها تمرینات سنگینى در دو نوبت صبح و بعد از ظهر داشتند و طبیعى بود از نظر آمادگى بدنى شرایط ایده آلى نداشته باشند. از سوى دیگر مى خواستیم نفراتى را مورد ارزیابى قرار بدهیم که هنوز در مورد آنها به جمع بندى نرسیده ایم. بیشتر بازیکنان اصلى ما در این بازى غایب بودند، با این وجود بازى بسیار مفیدى بود و به خواسته خودمان رسیدیم.

مظلومى اضافه کرد:بازى تدارکاتى خیلى مهم و اثرگذار است. ما فقط به دنبال انجام مسابقه هستیم. بعضى بازیکنان در تمرین فوق العاده هستند اما در بازى محو مى شوند و عملکرد مطلوبى ندارند، نفراتى مى خواهیم که مرد مسابقه باشند. تنها بازى تدارکاتى است که براى شناخت بازیکن به مربى کمک مى کند. 

وى در گفت و گو با  سایت فدراسیون فوتبال افزود: فشار تمرینات را کم کرده ایم و امیدواریم دو بازى باقیمانده هم براى ما به همین اندازه مفید و تاثیرگذار باشد. تیم ملى دانشجویان همیشه آماده و قدرتمند است. نفرات خوب و با تجربه اى در رده بزرگسالان دارند که براى سنجش آمادگى تیم ما بسیار مفید است. امیدوارم در این بازى هم عملکرد خوبى داشته باشیم و بتوانیم به اهداف فنى خودمان برسیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۰۱ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی