کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








کدام داور دربی پایتخت را سوت می‌زند؟

انتخاب داور برای دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز چهارشنبه 5 شهریور برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین مسایل این دیدار انتخاب داور برای دربی است. در گذشته همواره عنوان می‌شد که داوران زیادی می‌توانند این بازی را قضاوت کنند اما دربی پایتخت درحالیکه برنده راهی فینال خواهد شد کار را بیش از همیشه دشوار خواهد کرد. شاید به همین دلیل است که برخی کارشناسان داوری اعتقاد دارند با توجه به حساسیت زیاد مسابقه بهتر است از داوران خارجی برای قضاوت این مسابقه مهم استفاده شود.

خبرگزاری فارس، گزینه‌های ایرانی داور دربی را بررسی کرده که در زیر می‌خوانید:

داورانی که بعید است دربی را سوت بزنند:

سیدمهدی سیدعلی: به دلیل درگیری که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در بازی با فولاد با او پیدا کرد بعید است قضاوت به این داور داده شود.

موعود بنیادی فر: به تازگی بازی استقلال و سپاهان را در جام حذفی سوت زده است.

محمدرضا اکبریان: بازی پرسپولیس و سایپا را در هفته سی‌ام سوت زد.

محمدرضا مهدوی: تجربه کافی برای قضاوت دربی را ندارد.

کوپال ناظمی:  تجربه کافی برای قضاوت دربی را ندارد.

یاسر همرنگ: تجربه کافی برای قضاوت دربی را ندارد.

سه گزینه اصلی قضاوت دربی پایتخت:


1- محمدحسین زاهدی‌فرد: برخی می‌گویند او شانس نخست قضاوت این دربی است.
2- بیژن حیدری: با توجه به قضاوت‌های قبلی‌اش در دربی شانس دارد اما این داور در بازی استقلال و سپاهان در لیگ برتر به دلیل اعلام پنالتی اشتباه به سود استقلال زیر فشار روانی است

3- اشکان خورشیدی: این داور هم شانس قضاوت در دربی را دارد.

دو گزینه کم شانس‌تر:

رضا کرمانشاهی: او داوری است که جنب و جوش زیادی دارد و حفظ خونسردی‌اش در جریان بازی بسیار مهم دربی سخت به نظر می‌رسد اما برخی می‌گویند او هم شانس زیادی برای قضاوت دربی خواهد داشت.

پیام حیدری: برادر بیژن هم شانس خوبی برای قضاوت در دربی دارد.

با توجه به این گزینه‌ها شاید زاهدی فرد شانس اول قضاوت در دربی پایتخت باشد. البته حداکثر تا فردا( دوشنبه) داور دربی پایتخت و همچنین مسابقه حساس تراکتور و نفت مسجدسلیمان اعلام خواهد شد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۰۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی