کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ذوالفقارنسب: همه باید بدانند بازیکنان چقدر دستمزد می‌گیرند + عکس

کارشناس فوتبال گفت: در بخش حقوق بین‌الملل در باشگاه‌های فوتبال ایرانمشکلات زیادی داریم اما در شرایط کنونی با ممنوعیت حضور خارجی‌ها موافقم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه برخی افراد می‌گویند ممنوعیت حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران کار درستی نیست و نظر شما در این مورد چیست، اظهار داشت: فوتبال ایران اکنون یک شرایط بحرانی و بغرنج دارد که بخشی از این شرایط بحرانی در بخش مدیریت باشگاه‌ها و به ویژه باشگاه‌های خصولتی است. این باشگاه‌ای خصولتی یا حتی فراتر از آن از مدیریت قوی‌ برخوردار نیستند و تخصص کافی در امر ورزش و به ویژه روابط بین‌الملل و اقتصاد بین‌الملل ندارند.

وی افزود: در چنین شرایط که باشگاه‌ها 70درصد از بودجه خود را صرف جذب دستمزد بازیکن می‌کنند باشگاه‌های ما متأسفانه از متخصصین اقتصاد و عقد قرارداد بین‌المللی بی‌بهره هستند یا خود مدیران این باشگاه‌ها نمی‌خواهند از وجود این متخصصین استفاده کنند و به همین دلیل شاهد بحران شدیدی در فوتبال هستیم که نتیجه‌اش این شده که فدراسیون و سازمان لیگ حضور خارجی‌ها را به طور کلی در فوتبال ایران ممنوع اعلام کند و این مسئله را از ریشه قطع کرده است. در شرایط کنونی به نظر من این ممنوعیت درست است هرچند اگر بخواهیم در درازمدت به آن نگاه کنیم ممنوعیتی منطقی به نظر نمی‌رسد.


سرمربی اسبق تیم سایپا تصریح کرد:‌ وقتی نمی‌توانیم در باشگا‌ه‌ها تحول اساسی ایجاد کنیم و فوتبال به دست اهلش سپرده نمی‌شود شاید در کوتاه‌مدت ممنوعیت حضور خارجی‌ها بتواند راه حل مناسبی باشد اما در درازمدت ما باید از بازیکنان خارجی استفاده کنیم و با جهان فوتبال تعامل داشته باشیم. اما به دلیل اینکه حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران به خوبی مدیریت نشده در حال حاضر این ممنوعیت مناسب است. اگر به کشورهای دیگر نگاه کنیم می‌بینیم آنها از حضور خارجی‌ها در فوتبال‌شان نتایج و ثمرات خوبی گرفته‌اند اما برای ما این طور نبوده است.

مربی اسبق تیم ملی تأکید کرد: ممنوعیت حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران یک توفیق اجباری است برای اینکه منافع و منابع مالی کشورمان و باشگاه‌ها حفظ شوند و بتوانیم در مسیر رشد کیفی هم قرار بگیریم.

ذوالفقارنسب با اشاره به پتانسیل بالای فوتبالیست‌های ایران، گفت: در حال حاضر فوتبال ایران قادر است سالی 8 تا 10 بازیکن را به خارج از کشور ترانسفر کند و این بازیکنان درآمدزا شوند اما به دلیل اینکه قراردادهای مناسبی امضا نمی‌شوند در آن بخش هم سود ناچیزی نصیب باشگاه‌های ایران می‌شود. بازیکنی که در 18 یا 20 سالگی در استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و... چهره می‌شود پیش از آن کجا بوده؟ این بازیکنان در برخی باشگاه‌های معمولی بازی کردند و وقتی در ویترین قرار می‌گیرند شکوفا می‌شوند اما بعد از ترانسفر آنها به خارج از کشور باشگاه‌های اولیه آنها نفعی از این پرورش بازیکن نمی‌برند به همین دلیل است که می‌‌گویم در بخش حقوق بین‌الملل ورزشی مشکلات زیادی داریم. من با ممنوعیت حضور خارجی‌ها در ایران هم موافق هستم و هم مخالف که دلایل موافقتم را بیان کردم.


وی در مورد اینکه چرا قراردادها علنی و شفاف نمی‌شود، گفت: این مسئله نیز درست نیست. قراردادها باید شفاف باشند و همه بدانند فوتبالیست‌ها چقدر دستمزد می‌گیرند و براساس آن نیز باید مالیات‌شان را بپردازند. چطور یک کارمند قبل از دریافت حقوق مالیاتش را می‌پردازد اما فوتبالیست‌ها باید مالیات بدهند البته به شرطی که مشخص شود مالیات بازیکنان و مربیان در کجا هزینه می‌شود. من به عنوان مربی مالیات داده‌ام اما نمی‌دانم این مالیات در چه زمینه‌ای صرف شده آیا صرف زیرساخـت‌ها و زمین‌های ورزشی شده یا نه؛ اگر چنین است من حاضر بودم مالیات بیشتری بدهم اما چون هزینه مالیات اهالی فوتبال مشخص نیست همه سعی می‌کنند که کمتر مالیات هم بدهند.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۱۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی