کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








عمده غیاثی: باید جای خالی تماشاگران را تحمل کنیم

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: فعلا شرایط مسابقات به گونه‌ای است که باید جای خالی تماشاگران را نحمل کنیم.

بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


محمد عمده غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر یک مقابل شهرداری گنبد در هفته نخست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در ابتدای مسابقه نتوانستیم توانایی واقعی خود را نشان دهیم. گنبدی‌ها از این فرصت استفاده کردند و ست اول را به نام خود تمام کردند.

وی ادامه داد: هرچه از زمان بازی گذشت، تیم ما بهتر شد و بازیکنان به خوبی توانستند نکات مدنظر را در زمین پیاده کنند. ضمن اینکه تلاش کردیم تیم حریف را در جریان بازی آنالیز کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما توانستیم در خانه گنبدی‌ها که یکی از تیم‌های خوب امسال هستند، پیروز شده و 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم این روند را حفظ کرده و به اهداف خود برسیم.

عمده غیاثی با اشاره به غیبت هواداران پرشور گنبدی در سالن، خاطرنشان کرد: هواداران گنبدی واقعاً پرشور و عالی هستند. غیبت آنها موجب شده بود تا کیفیت مسابقه کمی افت پیدا کند اما با این وجود هر دو تیم برای پیروزی جنگیدند. متاسفانه فعلاً شرایط به گونه‌ای است که باید جای خالی تماشاگران را تحمل کنیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۲۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی