کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








اقبالی: حضور خارجی‌ها خدشه‌بیشتری به اعتبار فوتبال وارد می‌کند

کارشناس فوتبال گفت: در صورت حضور بازیکن و مربی خارجی دوباره شاهد شکایت و پرونده‌های جدید در فیفا خواهیم بود که ته مانده اعتبار فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی را خدشه‌دار می‌کند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مسعود اقبالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد ممنوعیت حضور بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران اظهار داشت: فوتبال این روزها مثل یک صنعت است و تمام فاکتورهای اقتصادی در فوتبال هم دخیل است. پارامترهایی مثل عرضه، تقاضا و ... بنابراین وقتی در فوتبال کشورمان ورود بازیکن و مربی خارجی ممنوع می‌شود تقاضا برای بازیکن و مربی ایرانی افزایش پیدا می‌کند و شاهد نوعی رکود هم خواهیم بود.

وی افزود: از سویی دیگر با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشورمان چنین تصمیمی درست به نظر می‌رسد. هرچند با توجه به حضور برخی مدیران غیرمدیر در برخی باشگاه‌ها و جریان دلالیزم در فوتبال شاهد هستیم که قیمت بازیکنان و مربیان ایرانی 10 برابر شده است. بازیکنی که 200 میلیون تومان دستمزد می‌گرفته اکنون درخواست 2 میلیارد تومانی می‌دهد یا مربی که در لیگ یک مربیگری می‌کرده و تیمش در پایین جدول بوده  چند برابر حقوق واقعی‌اش را درخواست می‌کند. بنابراین با این حجم از پرونده‌های موجود در فیفا و شکایت‌ها و بدهی‌های فراوان باشگاه‌های ایرانی باید فوتبال را تعطیل کرد یا اینکه جلوی افزایش بی رویه دستمزد بازیکنان و مربیان ایرانی را به طور دقیق نظارت و کنترل کرد.

مربی اسبق استقلال تصریح کرد: در صورت حضور بازیکن و مربی خارجی دوباره شاهد شکایت و پرونده‌های جدید در فیفا خواهیم بود که باعث می‌شود ته مانده اعتبار فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی خدشه‌دار شود اما به نظرم نظارت دقیق بر دستمزد‌های مربیان و بازیکنان ایرانی باعث می‌شود که از رشد سرسام‌آور دستمزدها پیشگیری کنیم زیرا در صورت تداوم این وضعیت فصل آینده شرایط بدتر خواهد شد. 

اقبالی درمورد اینکه شاهد نوعی پنهان‌کاری و اعلام نشدن رسمی مبالغ قراردادها در فوتبال ایران هم هستیم عنوان کرد: متاسفانه برخی از مدیران تمایلی به اعلام رسمی قراردادها ندارند و دوست ندارد که شفاف‌سازی صورت بگیرد. در حالیکه در تمام جهان فوتبال همه ارقام و دستمزدها مشخص است و بسیاری از بازیکنان و باشگاه‌های بزرگ به خوبی مبلغ قراردادها را بیان می‌کنند و همه می‌دانند سوپراستارهایی مثل رونالدو یا مسی و ... چقدر دستمزد می‌گیرند زیرا باید مالیاتش را بدهند در فوتبال کشورمان هم باید همین شفاف‌سازی در قراردادها و اعلام رسمی مبالغ دستمزدها را شاهد باشیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۲۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی