کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








رضائیان: شاید تا پایان سپتامبر غرامت خود را ازاسکوچیچ بگیریم

معاون باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اگر بودجه صنعت نفت تا پایان هفته جاری مشخص شود بلافاصله انتخاب سرمربی صورت خواهد گرفت.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مسعود رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان پس از ابقای هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: در جلسات اخیر تصمیم گرفته شد اعضای قبلی به کار خود در هیأت مدیره ادامه داده و علی عیسی زاده هم همچنان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت باشد. آنها اکنون در صدد هستند تمهیدات لازم را برای تأمین بودجه مورد نیاز و دریافت مبلغی برای باز کردن پنجره‌های نقل و انتقالاتی تیم به کار بگیرند.

وی درباره آخرین وضعیت واگذاری مالکیت باشگاه صنعت نفت به پالایشگاه نفت آبادان گفت: این موضوع هم در دستورکار مدیران و مسؤولان ذی‌ربط است، اما باید مراحل اداری و حقوقی طی شود که این امر نیاز به زمان دارد. انتقال مالکیت باشگاه صنعت نفت به پالایشگاه صنعت نفت آبادان زمانبر است و در طول زمان اتفاق خواهد افتاد. البته من اطلاع دقیقی از جزئیات این واگذاری ندارم.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت در باره جدایی بسیاری از بازیکنان تأثیر گذار این تیم در فصل نقل و انتقالات توضیح داد: فکر می‌کنم 80 درصد شاکله تیم ‌را از دست داده‌ایم و این امر کارمان را خیلی سخت خواهد کرد. هر دو سه سال یک بار چنین اتفاقی در صنعت نفت رخ می‌دهد و ریزش ناگهانی بازیکنان در صنعت نفت تکراری است. هواداران ما به دلیل بی‌ثباتی بودجه و تأمین نشدن منابع مالی باشگاه به این موضوع عادت دارند.

رضائیان درباره فرآیند انتخاب سرمربی جدید صنعت نفت گفت: باید به هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه حق بدهیم زیرا برای انتخاب سرمربی ابتدا باید بودجه صنعت نفت مشخص شود. مربیان در سطح‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی هم دارند و همین قیمت‌ها تعیین کننده کیفیت تیم می‌شود. تا وقتی مشخص نباشد چه مقدار پول داریم ورود کردن به بازار سخت است. فکر می‌کنم اگر بودجه صنعت نفت تا پایان هفته جاری مشخص شود بلافاصله انتخاب سرمربی صورت خواهد گرفت و این مربی هم طبق روال بازیکنانش را انتخاب می‌کند.

وی درباره مطرح شدن گزینه‌هایی مانند سیروس پورموسوی، صمد مرفاوی و حتی فراز کمالوند به عنوان گزینه‌های سرمربیگری صنعت نفت گفت: فکر می‌کنم هیأت مدیره باشگاه تاکنون به جمع‌بندی نرسیده است. تمام مربیانی که آزاد هستند می‌توانند در مرحله اول مدنظر اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل قرار بگیرند، اما به مرور گزینه‌های اصلی مشخص و لیست مربیان کوچک‌تر می‌شود. در نهایت هم اعضای هیأت مدیره باید طبق یک جدول ارزشیابی به مربیان امتیاز داده و انتخاب نهایی را داشته باشند.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت تصریح کرد: اطلاعات مشخصی در باره مربیانی که اکنون بدون تیم هستند وجود دارد و باشگاه هم با 15-10 مربی مذاکره نمی‌کند. 3-2 گزینه به عنوان نفرات اصلی مدنظر قرار می‌گیرند و برای انتخاب نفر نهایی با آنها مذاکره می شود. بحث انتخاب سرمربی در حیطه اختیارات هیأت مدیره است و من تنها اطلاعات را در اختیار اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل قرار می‌دهم.

رضائیان درباره آخرین وضعیت دریافت غرامت باشگاه صنعت نفت از دراگان اسکوچیچ گفت: فکر می‌کنم این بحث تا پایان ماه سپتامبر که یکی دو هفته از آن باقی مانده است، انجام شود و اسکوچیچ غرامت خود را پرداخت کند.

وی درباره این که آیا قرار است غرامت اسکوچیچ از محل مطالبات فدراسیون فوتبال در فیفا به یکی از طلبکاران صنعت نفت پرداخت شود، گفت: برای ما مهم این است که طلبمان را از اسکوچیچ بگیریم و بدهی‌های خود را پرداخت کنیم. این که این پول چگونه پرداخت می‌شود خیلی اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که غرامتی را که می‌خواهیم دریافت کنیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۲۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی