کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








انتخاب سرمربی نفت آبادان بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: امروز جلسه هیات مدیره برگزار می شود و خروجی آن سرمربی ما را مشخص می کند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی عیسی زاده درباره ابقای خود و اعضای هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت در پست‌هایشان اظهار داشت: دو روز پیش حکم ابقا به دست ما رسید و از امروز کارمان را استارت می‌زنیم. امیدواریم بتوانیم عقب افتادگی صنعت نفت را جبران کنیم.

وی درباره گزینه باشگاه صنعت نفت برای سرمربیگری این تیم توضیح داد: ابتدا باید جلسه هیأت مدیره برگزار شود. امروز قرار است این جلسه را برگزار کنیم و خروجی کار هم مشخص خواهد شد. بحث انتخاب سرمربی باید در جلسه هیات مدیره صورت بگیرد و خروجی کار هم امشب بیرون می آید.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در باره دستور وزیر نفت برای حمایت از تیم‌های نفتی گفت: وزیر نفت طبق دستور کتبی بحث حمایت از تیم‌های نفتی را اعلام کرده و ما هم باید پیگیر کار باشیم.

عیسی زاده درباره تغییر و تحولات فراوان در تیم صنعت نفت تصریح کرد: هر سال این موضوع برای ما تکرار می شود و سالی دو سه ماه یا 50 روز را در فصل نقل و انتقالات از دست می‌دهیم. پناه بر خدا امسال هم جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم تیمی ببندیم تا هواداران خوشحال شوند.

وی درباره دلیل این تغییر و تحول و از دست رفتن زمان برای صنعت نفت گفت: توضیح دادن این موضوع اکنون از دست من خارج است و در برنامه‌های آینده اگر فرصتی باشد مفصل توضیح خواهم داد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره خصوصی نشدن این باشگاه اظهار داشت: واقعیت این است الان تیم‌هایی مانند فولاد خوزستان، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، گل گهر سیرجان به ظاهر و در اسم خصوصی هستند اما درواقع خصولتی هستند. با این نحوه درآمدزایی در فوتبال ایران بخش خصوصی نمی‌تواند فعالیت خوبی داشته باشد.

عیسی زاده تصریح کرد: همان زمان که قانون منع تزریق بودجه دولتی به فوتبال حرفه‌ای مصوب شد، بحث اختصاص حق پخش تلویزیونی به فوتبال هم تصویب شد اما این قانون که اجرای آن برای باشگاه‌ها حسن است، انجام نشد و به جای آن تنها تیم‌های حرفه ای از دریافت پول دولت محروم شدند.

وی در گفت و گو با برنامه رادیویی تهران ورزشی افزود: قانون و مقرراتی که باعث درآمدزایی باشگاه‌ها و تزریق بودجه به آنها می‌شود، باید تغییر کند. اگر این اتفاق بیفتد، باشگاه‌ها می‌توانند در راستای خصوصی سازی اقدام کنند اما اگر تا آن زمان خصوصی نشوند بهتر است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۶/۲۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی