کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








آرمات: داور عامل اصلی شکست‌مان مقابل شهداب بود

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: عامل اصلی شکست تیم ما مقاب شهداب یزد اشتباهات داوری بود.

بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل شهداب یزد در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: پیش از بازی هم می‌دانستیم که با تیمی بازی داریم که بسیار خوب در زمین ظاهر می‌شود. آنها بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارند و این پیروزی را به یزدی‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: تیم ما کمی دیر تشکیل شده و کم ناهماهنگی در ترکیب تیم ما دیده می‌شود. از نظر فنی بازیکنانم عملکرد بدی مقابل شهداب نداشتند و تنها مشکل ما از سمت داور مسابقه بود. داور اشتباهات عجیبی داشت و اگر او از داوران بی‌تجربه بود، می‌شد اشتباهاتش را توجیه کرد، اما حالا واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین، عنوان کرد: داور مقصر اصلی شکست ما مقابل شهداب یزد بود. این جمله را با جرات اعلام می‌کنم که داور با عملکرد ضعیفش موجب شد ما بازنده شویم. قضاوت‌های اشتباه باعث کم شدن هیجان و کیفیت مسابقه شد. از سوی دیگر داور اشتباهاتش را قبول نمی‌کرد و حتی نظر داور پایین، خط نگه‌دارها و ناظر مسابقه را هم قبول نداشت و خودرای بود. 

آرمات ادامه داد: نمی‌دانم کمیته داوران برچه اساسی داروان را چیدمان می‌کند. از فدراسیون عاجزانه خواهش می‌کنم که فکری به حال این موضوع بکند. از داوران خط در یزد تشکر می‌کنم، چون بدون غرض قضاوت کردند، اما داور بالا واقعاً ضعیف بود. هرجایی که عابدزاده داوری می‌کند مشکلاتی رخ می‌دهد و این یعنی قطعاً مشکل از او است. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و شکستم را توجیه کنم.

وی اظهار داشت: ما بازی را به تیم خوب شهداب باختیم و حرفی در این خصوص ندارم. آنها برتر از ما بودند، ضمن اینکه ما هم خیلی دیر کارمان را شروع کردیم. به تیمم ایمان دارم و قطعاً در آینده شرایط‌مان خیلی خوب خواهد شد. اگر داوری‌ها به همین شکل ادامه پیدا کند روحیه شاگردانم خراب خواهد شد و امیدوارم فدراسیون در این خصوص بهترین تصمیم را بگیرد. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید.
۹۹/۰۷/۰۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی