کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








فرصت 10 روزه دیاباته به مسئولان باشگاه استقلال

مدیر برنامه مهاجم تیم فوتبال استقلال شب گذشته با ارسال ایمیل به این باشگاه 10 روز دیگر برای پرداخت مطالباتش به آنها فرصت داد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شیخ دیاباته که خواستار مطالبات 370 هزار دلاری خود شده است، شب گذشته با ارسال یک ایمیل به مسئولان باشگاه استقلال 10 روز دیگر فرصت داد تا آنها با تهیه منابع مالی طلب وی را پرداخت کنند. 

پیش از این دیاباته با ارسال نامه رسمی خواهان دریافت طلب خود بود اما تنها 100 هزار دلار به این بازیکن پرداخت شد و او نیز در سفر به قطر تیمش را همراهی کرد اما بعد از بازگشت به فرانسه از طریق موکل خود استقلالی‌ها را برای دریافت مطالباتش مطلع کرد. حالا مسئولان باشگاه استقلال 10 روز فرصت دارند تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۷/۱۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۱)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
حصـــــــcafeh.ـــــین ..

حصـــــــcafeh.ـــــین .. ۱۵ مهر ۹۹، ۲۲:۱۶

:/

پاسخ دادن
پاسخ
۱۶ مهر ۹۹، ۱۰:۲۸

بسیار تشکر موفق باشید.


نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی