کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








آرمات: لیگ والیبال به تعطیلی احتیاج داشت

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: با توجه به شرایطی که در کشور و لیگ والیبال وجود داشت، احتیاج بود مسابقات برای مدتی تعطیل شود.

بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


مسعود آرمات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد ابتلای چندین بازیکن والیبال به ویروس کرونا در جریان برگزاری رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: متاسفانه شرایط به گونه ای پیش رفت که چند نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم والیبال شهرداری قزوین هم به کرونا مبتلا شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از مثبت شدن تست آنها، تدابیری اندیشیده شد تا این نفرات در قرنطینه قرار بگیرند. خوشبختانه مشکل جدی در این خصوص وجود ندارد و حال عمومی تمامی نفرات تیم ما رو به بهبودی است. تا زمانی که از سلامتی آنها اطمینان حاصل نکنیم اجازه حضور در تمرینات را به آنها نخواهیم داد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه اوضاع در لیگ والیبال اصلا خوب نبود و هر تیمی چندین بازیکن و مربی کرونایی داشت و این موضوع می توانست برای همه خطرناک باشد. به هرحال بازیکنان و مربیان هم با خانواده های خود در ارتباط هستند و باید هرچه زودتر این زنجیره قطع می شد.

آرمات گفت: خوشبختانه مسئولان سازمان لیگ خیلی به موقع وارد عمل شدند و دستور تعطیلی موقت مسابقات را دادند. اخیراً پیشنهادهایی هم برای ادامه مسابقات مطرح شده که من موافق برگزاری متمرکز بازی ها هستم. متمرکز برگزار کردن مسابقات هم قدرت نظارت فدراسیون را بالاتر می برد و هم تیم ها با خیال راحت به والیبال فکر می کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۷/۲۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی