کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








غیبت کاپیتان سپاهان در اردوی تهران/ نویدکیا در انتظار تعامل کیانی و مدیران

هافبک با تجربه تیم فوتبال سپاهان در اردوی چندروزه زردپوشان غایب بود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای برگزاری یک بازی دوستانه و همچنین پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی پیش فصل در مرکز ایفمارک اردویی چندروزه را در تهران برپا کرد.

شاگردان نوید کیا که دوشنبه شب وارد تهران شدند، روز گذشته به ایفمارک رفتند و امروز هم یک بازی دوستانه را پشت درهای بسته مقابل سایپا انجام می‌دهند. زردپوشان امشب و پس از این مسابقه دوستانه با اتوبوس اختصاصی به اصفهان بر می‌گردند.

این در حالی است که مهدی کیانی کاپیتان سپاهان در اردوی تهران حضور نداشت. کیانی که دو فصل دیگر با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد، در مذاکرات جدید خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده اما مدیران سپاهان به او اعلام کرده‌اند بر اساس توافق قبلی حاضر به ادامه همکاری هستند. از طرفی محرم نویدکیا هم به کیانی اعلام کرده علاقه مند به حفظ او در تیم است اما باید در ابتدا مشکلش را با باشگاه حل و فصل کند و بعد به مجموعه تیم اضافه شود.

به این ترتیب باید دید که هافبک با تجربه زردپوشان و مدیران باشگاه در نهایت چگونه به تعامل برای ادامه همکاری درلیگ بیستم می‌رسند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۷/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی