کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








حاج صفی: برای 112 بار پوشیدن تیم ملی خدا به من عزت داده است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا به من عزت داده که توانستم برای صد و دوازدهمین بار پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان حاج صفی ضمن تسلیت به خانواده زنده یاد محمود یاوری و جامعه فوتبال کشور اظهار داشت: بازی با ازبکستان برای تیم ملی خیلی خوب بود و بازی خوبی برای تیم ملی انجام دادیم. درست است که فقط چند روز کنار هم بودیم و یک بازی هماهنگ را به نمایش گذاشتیم.

وی درباره بازی با بوسنی افزود: از فدراسیون فوتبال تشکر می کنم چون شرایط برای هماهنگی خیلی سخت است.بوسنی یکی از تیم های خوب اروپایی است و بازیکنان آنها در تیم های خوبی بازی می کنند.آن دیدار خیلی سنگین بود و محک خوبی خوردیم. در آن مسابقه می شد گلهای بیشتری بزنیم ولی خوشبختانه در نهایت به پیروزی هم رسیدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جو اردوی تیم ملی عنوان کرد: جا دارد از همه بازیکنان تیم تشکر کنم، ما جوانان خوبی داریم که امیدوارم برای تیم ملی مثمر ثمر باشند. اسکوچیچ مربی خوب و زحمتکشی است، او چه از نظر اخلاقی و چه فنی برای تیم زحمت می کشد. آنهایی که درون تیم و حتی بیرون از مجموعه هستند می دانند اسکوچیچ و همکارانش چقدر تلاش می کنند.امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که دل مردم ایران را شاد کنیم.

حاج صفی در خصوص شکستن رکورد مهدی مهدوی کیا در برگزاری بازی های ملی تصریح کرد: بابت این موضوع خوشحالم. خدا به من عزت داده که توانستم برای صد و دوازدهمین بار پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی یک افتخار است و من خوشحالم این افتخار 112 بار نصیب من شده است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۸/۲۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی