کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پرسپولیس چطور می تواند حق وردی را جذب کند؟

باشگاه پرسپولیس در آخرین فرصتی که امروز دارد با یک راهکار می تواند مدافع مورد نظرش را جذب کند.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس امروز آخرین فرصت را دارد تا با جذب یک مدافع نگرانی های کادرفنی اش را بابت کمبود یار در این بخش برطرف کند.

سرخپوشان در نقل و انتقالات با جذب حامد لک، احسان پهلوان، آرمان رمضانی، عیسی آل کثیر، علی شجاعی و سعید آقایی هفت سهمیه لیگ برتری خود را پر کرده است. این باشگاه همچنین با جذب مهدیخانی در خط حمله سهمیه جذب بازیکن از لیگ های خارجی را هم گرفته است. مسئولان پرسپولیس دو راه دیگر برای جذب بازیکن در پیش دارند.

یا باید خارج از زمان نقل و انتقالات از سهمیه آزاد استفاده کنند که بازیکنی که بتواند بدون قرارداد باشد در بازار نقل و انتقالات موجود نیست یا به صورت قرضی بازیکن بگیرد. 

گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی حجت حق وردی بازیکن پیکان است. از سوی دیگر باشگاه پیکان امیر روستایی مهاجم پرسپولیس را می خواهد و سرمربی سرخپوشان هم جدایی قرضی روستایی مشکلی ندارد.

اگر مهدی تارتار سرمربی پیکان رضایت دهد که حق وردی از جمع پیکانی ها جدا شود در آن صورت دو باشگاه  می توانند بابت انتقال این دو بازیکن با هم مذاکره کنند.

این تنها فرصتی است که پرسپولیس دارد و باید دید تا آخر امروز این انتقال قرضی انجام می شود یا خیر. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۸/۲۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی