کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








سلطانی‌فر: مردم با خیال راحت به سراغ سهام سرخابی‌ها بروند

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورود استقلال و پرسپولیس به فرابورس بهترین اتفاق است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دیدار با جمعی از نخبگان و صاحب نظران اقتصادی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: خوشبختانه اجماع خوبی بین صاحب نظران اقتصادی و ورزشی و مدیران کشور و دولت برای ورود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به فرابورس و آغاز روند جدی خصوصی سازی دو باشگاه وجود دارد.

سلطانی فر با اشاره به تلاش‌های سه ساله خود برای زمینه سازی واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه هم رئیس جمهور و هیات وزیران و هم قاطبه مردم،  ورزشکاران و قهرمانان با این اتفاق بزرگ و تاریخی ورزش ایران موافق و همگام هستند. 

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به  ریسک واگذاری استقلال و پرسپولیس و آینده این دو تیم، اظهارداشت: بعد از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، دولت و وزارت ورزش و جوانان دخالت در اداره دو تیم ندارند و عمدتا به صورت ارشادی با تشویق سرمایه گذاران حمایت خود را برای پایدار شدن روند خصوصی سازی دو تیم به صورت مشروط و موقت ادامه می‌دهد. به تدریج و با  زمان بندی مناسب این حمایت ها کاهش می‌یابد تا دو باشگاه کاملا به خود متکی شوند و با همین نگاه معتقدم  مردم با خیال راحت به سراغ خرید سهام استقلال و پرسپولیس بروند. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: تصمیمی مهم و ماندگار در تاریخ این دو باشگاه به مرحله اجرا نزدیک می شود و قطعا این سیاست گذاری به نفع مردم،کشور، ورزش و هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سطوح ملی و بین المللی است. نشانه آن هم رضایت مندی هواداران و سبک شدن بار دولت از مسیر واگذار کردن وظایف اجرایی به بخش خصوصی است.

سلطانی فر افزود: در سطوح مختلف، نظر و آرای نخبگان کشور را برای طی مسیر روشن و مطمئن واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده ام و تلاش می‌کنیم بدون فوت وقت این مسیر را طی کنیم.

وی با قدردانی مجدد از جمع متخصصان اقتصادی و صاحب نظران دانشگاهی که در این مدت در کنار دولت و وزارت ورزش و جوانان بودند، خاطرنشان کرد: قطعا با کمک شما فرایند اصلاح سیاست‌ها و برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر و بالا رفتن کیفیت آن به جامعه بزرگ ورزش سریع‌تر میسر شد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۸/۲۹ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی