کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








آرمات: دست منتقدان را می بوسم

سرمربی جدید تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: دست منتقدان را می ‌بوسم چون باعث می‌شوند عملکرد بهتری داشته باشم.

بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


مسعود آرمات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان اظهار داشت: کمی دیر شده اما این یک افتخار برای من است. فدراسیون در چند سالی که در تیم های ملی بودم، برای من هزینه کرد تا بتوانم کسب تجربه کنیم. حالا فدراسیون و داورزنی به من اعتماد کردند و باید جوابگوی زحمات آنها باشیم و تجربیاتم را به نوجوانان منتقل کنم.

وی با بیان اینکه قطعاً برای پشتوانه سازی قدم های خوبی برخواهیم داشت، ادامه داد: پشتوانه سازی از نظر فیزیکی و اخلاقی و همچنین کسب مدال در مسابقات جهانی از جمله اهداف مدنظر ما است که برای رسیدن به آنها تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان خاطرنشان کرد: باید به زودی همکارانم را معرفی کنم و جواب اعتماد فدراسیون را بدهم. می خواهیم دوباره نام ایران را مثل گذشته بر سر زبان ها بیاندازیم و پرچم کشورمان را در میادین بین المللی بالا ببریم.

آرمات درخصوص اینکه برخی منتقدان می گویند وی سابقه کار کردن در رده نوجوانان را ندارد، تصریح کرد: به همه نقدها احترام می گذارم. دست همه منتقدان را می بوسم، چون باعث می شوند عملکرد بهتری داشته باشم. قول می دهم با نوجوانان رفتاری کنیم که جوابگوی منتقدان باشد. من حدود 13 - 14 سال در رده جوانان کار کرده و در رده باشگاهی هم از بازیکنان این رده استفاده کرده‌ام. شناخت کافی از روحیات بازیکنان این رده سنی دارم. 

وی درمورد اینکه گفته می شود در دوره ست کوویچ اردوهای این رده سنی شرایط خوبی نداشت، گفت: اطلاعی از دوران ست کوویچ ندارم، اما قطعاً هر بازیکنی که به اردو می آید مثل پسر من است. برخورد بد با بازیکنان شایسته نیست. من همیشه هم با بازیکنان دوست بودم و هم به عنوان یک پدر در کنار آنها حضور داشتم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با اشاره به معضل صغرسنی در این رده، اظهار داشت: اگر بازیکنی به تنهایی بتواند تیم را قهرمان جهان کند اما صغر سن داشته باشد، جایی در تیم ملی ندارد. هرکسی که شرایط و لیاقتش را داشته باشد، در تیم ملی حاضر خواهد بود. ما تلاش می کنیم که صغرسنی را کامل از بین ببریم.

آرمات درمورد اینکه آیا به کارش در تیم شهرداری قزوین هم ادامه خواهد داد یا خیر، عنوان کرد: فدراسیون باید در این خصوص تصمیم بگیرد. اگر فدراسیون بگوید قطع همکاری کنم، این کار را خواهم کرد چون اولویت با تیم ملی است. مسئولان تیم شهرداری قزوین هم فکر نمی کنم با این موضوع مخالفت کند.

وی درمورد برنامه هایش برای نوجوانان، گفت: در هر پست از قدیمی ها و با تجربه ها برای آموزش به نوجوانان استفاده خواهیم کرد. همچنین از آکادمی ها و هیأت ها کمک خواهیم گرفت. باید اردوهای مقطعی را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم تا زمان از دست نرود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۸/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی