کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








خوشقدم: عباسعلی محدودیتی برای تمرین ندارد +عکس

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: پیکارهای مراکش، مسابقه آخر انتخابی خواهد بود و باید بجنگیم و برای کشورمان افتخار بیافرینیم تا دل مردم را شاد کنیم.

بخش گروه رزمی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

سمانه خوشقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بانوان از چهارشنبه 19 آذر ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: این اردوی 12 روزه با حضور حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، زهرا کریمی و نفیسه گلشنی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار خواهد شد. بعد از اینکه جواب تست‌های PCR اعضای حاضر در این اردو آمد، از روز پنجشنبه (20 آذر ماه)، تمرینات را آغاز می‌کنیم. تمرینات این اردو، دو جلسه تمرین و یک جلسه استراحت است. در زمان استراحت هم بازیکنان فعال هستند، یا زیر نظر روانشناس خواهند بود و یا مسائل فنی مرور خواهد شد. در این جلسات فنی به آنالیز بازیکنان‌مان و رقبا می‌پردازیم.

وی افزود: در تمرینات این مرحله از اردو، شش جلسه تمرین کاراته، چهار جلسه بدنسازی و سه جلسه تمرین هوازی را در نظر گرفته‌ایم. سعی داریم در این اردو روی نقاط ضعف‌مان تمرکز کنیم و به مرور مسائل تکنیکی و تاکتیکی بپردازیم. بعد از پایان این مرحله از تمرینات در تهران، ملی‌پوشان پنج روز استراحت خواهند کرد و سپس اردوی مرحله دوم شروع می‌شود.


سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص حضور حمیده عباسعلی در اردوی مرحله نخست، عنوان کرد: شرایط جسمانی عباسعلی خوب است و محدودیتی برای تمرین ندارد. البته بهتر است چند روز زیر نظر فیزیوتراپ باشد. در این مرحله اردو برای او بیشتر برنامه بدنسازی را در نظر گرفتیم و می‌تواند تمرین کاراته هم داشته باشد.

خوشقدم در مورد کسب دو سهمیه دیگر برای شرکت در بازی‌های المپیک توکیو، گفت: مسابقات لیگ جهانی مراکش، مرحله گزینشی المپیک توکیو از طریق رنکینگ است و در این رقابتها 930 امتیاز توزیع خواهد شد. سارا بهمنیار در شرایط امتیازی خوبی قرار دارد و 450 امتیاز با نفر بعدی فاصله دارد. به دنبال این هستیم که بتوانیم شرایط خوب بهمنیار را حفظ کنیم. رزیتا علیپور نفر ششم وزن خودش است و 4 نفر از طریق رنکینگ، کسب سهیمه خواهند کرد. وی نسبت به نفر چهارم  375 امتیاز فاصله دارد و شانس زیادی برای گرفتن سهمیه خواهد داشت. پیکارهای مراکش، مسابقه آخر است و به لحاظ حساسیت و کیفیت فنی در درجه متفاوت و بالاتری قرار دارد. پس باید بجنگیم و برای کشورمان افتخار بیاوریم تا دل مردم را شاد کنیم. 

وی ادامه داد: فراموش نکنیم که 9 ماه درگیر ویروس کرونا بودیم و هیچ مسابقه‌ای نداشتیم. تمامی کشورها در این وضعیت بحرانی با ما یکسان بودند. نمی‌توانیم آنالیز قبلی رقبای خود را با اطمینان مدنظر قرار دهیم. به طور حتم رقبای ما هم تغییراتی را داشته‌اند و روی نقاط قوت و ضعف خودشان و حریفان‌شان تمرکز کرده‌اند. این شرایط امتیازی از طریق رنکینگی در صورتی است که پیکارهای قهرمانی اروپا برگزار نشود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۹/۲۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی