کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پاسور سایپا مربی - بازیکن پیکان می‌شود؟

پاسور تیم والیبال سایپا به دنبال جدایی از این تیم و حضور در تیم پیکان به عنوان مربی - بازیکن است.

بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر حسینی، پاسور باتجربه تیم والیبال سایپا بعد از تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شد و مصطفی کارخانه جای خود را به ناصر شهنازی داد، ساز جدایی کوک کرد.

وی در روزهای اخیر در تمرینات تیم خود حضور پیدا نکرده است و چندین بار با لباس شخصی به تمرینات پیکان رفته است. حسینی همچنان به دنبال دریافت رضایتنامه‌اش است تا به راحتی از سایپا جدا شود، اما مدیران این باشگاه با این جدایی موافق نیستند.

گفته می‌شود حسینی تصمیم دارد امسال به عنوان مربی - بازیکن و سال آینده به عنوان سرمربی در تیم پیکان حضور داشته باشد. گویا مدیران باشگاه پیکان هم با این موضوع موافق هستند و تنها منتظرند تا سایپایی‌ها رضایتنامه حسینی را بدهند. حالا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی برای این بازیکن رخ خواهد داد.

پیش از این محمد ترکاشوند و علیرضا طلوع کیان به عنوان سرمربی در تیم والیبال پیکان حضور داشتند. طلوع کیان پس از جدایی از پیکان هدایت خاتم اردکان را برعهده گرفت.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۰/۰۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی