کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








جهان‌نجاتی: برای بازی با وچان برنامه داشتیم/نباید فکر کنیم صدرنشینی قطعی است

سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: ما باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم و فکر نکنیم صدرنشینی قطعی است.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


مریم جهان نجاتی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال بانوان و نتایج شهرداری سیرجان اظهار داشت: از همان ابتدای لیگ تلاش ما حفظ شاکله تیم بود و نگذاشتیم بازیکنان‌مان جداشوند. بازیکنانی غیر بومی که ۴- ۵ سال در تیم بازی کرده بودند حالا به تجربه کافی رسیده‌اند، بازیکنان نوجوانی که الان ۲۱-۲۲ ساله هستند.

وی افزود: ما به این بازیکنان میدان و فرصت بازی دادیم. در بازی با وچان کاملا با برنامه پیش رفتیم چرا که فیلم بازی آنها را دیده بودیم. از ایلام هم شناخت کافی داشتیم، حالا صدرنشین جدول هستیم اما اینکه فکر کنیم این صدرنشینی قطعی است اینطور نیست. تیم‌ها برای دور برگشت تلاش می‌کنند تا جبران کنند ما هم باید همان تلاش و فشار گذشته را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در پاسخ به این سوال که آیا در نقل و انتقالات تغییراتی خواهند داشت یا خیر گفت: اکثر بازیکنان خوب قرارداد بسته‌اند، ما هم به بازیکن نیاز نداریم و همان ترکیب را خواهیم داشت.

جهان نجاتی در خصوص عملکرد بازیکنانش عنوان کرد: من از عملکرد بچه‌ها راضی هستم. باید این روند را ادامه دهیم و در یکی دو هفته آینده تلاشمان را بیشتر کنیم، مخصوصاً برای بازی با ایلام که شرایط متفاوت خواهد بود.

وی درباره داوری در لیگ امسال تصریح کرد: در این سال‌ها سعی کردم حرفی از داوری نزنم. امسال و سال گذشته داوری ضعیف بود، امیدوارم کمیته داوران فکر کند و نگرش جدید داشته باشد.

به گزارش فارس، شهرداری سیرجان تمام مسابقات خود را در لیگ با برد پشت سر گذاشته و در گروه خود صدرنشین جدول است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۰/۰۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی