کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








وقتی جایگاه استاد و شاگردی با یک باخت درهم می‌شکند

مدیر فنی تیم تکواندو فتح صدر البرز گفت: به خاطر استادم خانم آذرمهر از شاگردم شکایت نکردم.

بخش گروه رزمی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو بانوان "جام کوثر" یادواره سردار هسته‌ای کشور شهید محسن فخری‌زاده با حضور پنج تیم فتح صدر البرز، لوازم خانگی کن، دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت رهنما تجارت آراز امین و هیات تکواندو سیستان و بلوچستان، امروز پنجشنبه دوم بهمن ماه به صورت متمرکز در سالن مسابقات فدراسیون تکواندو برگزار شد.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ تکواندو، تکلیف سکونشینان این دوره از رقابت‌ها طی این مرحله مسابقات در دو روز پنجشنبه و جمعه (دوم و سوم بهمن ماه) باید مشخص می‌شد. بر همین اساس در یک دیدار تعیین کننده بین قهرمان‌های مشترک سال قبل لیگ تکواندوی بانوان یعنی تیم فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن برگزار شد. اگر هر تیمی این بازی را با پیروزی به پایان می‌برد قهرمانی خود را تا حدود زیادی قطعی می‌کرد. در نهایتاً این تیم البرزی بود که با نتیجه 7 بر یک حریفش را شکست داد تا یک روز قبل از پایان این دوره از مسابقات خیال خود را برای قهرمانی راحت کند. 

دیدار حساس دو تیم فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن تا مسابقه آخر بدون حاشیه پیش ‌رفت. تا اینکه بعد از بازی وزن 73+ کیلوگرم، اکرم خدابنده از تیم صدر و شهربانو دامغانی‌نژاد از تیم کن، این پیکارها وارد حاشیه شدند.

در این رابطه مهروز ساعی مدیر فنی تیم تکواندوی بانوان فتح صدر البرز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تیم کن را هفت بر یک بردیم. بعد از بازی آخر که اکرم خدابنده از تیم ما توانست شهربانو دامغانی‌نژاد 19 بر پنج شکست دهد، این بازیکن که از قضا هنوز هم شاگرد من است، با فحاشی به سمت من آمد. به خاطر این بی اخلاقی‌ها که از او سر می‌زند، از یک سال قبل نخواستم با او کار کنم و اخراجش کردم. وی بعد از اینکه بازی را باخته بود با بی ادبی سمت من آمد ولی به او بی اعتنایی کردم. به همراه خدابنده در حال ترک سالن مسابقه به سمت سکوها بودیم که این شخص با گستاخی زیاد به من فحاشی کرد.

وی افزود: باز هم جوابش را ندادم و همه شاهد بودند که او همچنان به من فحاشی می‌کرد. به خاطر اینکه عصبانی نشوم سالن مسابقه را ترک کردم. سروی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون تکواندو و کمرانی سرمربی تیم ملی، بابت این رفتار زشت بسیار ناراحت شدند و خواستار این بودند تا این بازیکن از من عذرخواهی کند که در نهایت این کار را نکرد.

ساعی در مورد بی اخلاقی شاگردش، تاکید کرد: واقعاً رفتار زشت دامغانی‌نژاد دلم را شکست. چون برای این بچه خیلی زحمت کشیدم و او این گونه جواب زحمات مرا داد. ابتدا مصر بودم و می‌خواستم از او در کمیته انضباطی شکایت کنم ولی به خاطر  استادم خانم آذرمهر از این کار صرف نظر کردم. ولی باشگاه فتح صدر البرز پیگیر موضوع خواهد بود، از حقانیتم دفاع می‌کند و شکایت شان را به سازمان لیگ ارائه کردند.

مدیر فنی تیم تکواندو فتح صدر البرز در مورد اینکه این بازیکن رضایت‌نامه‌ای برای رفتن به تیم دیگری نداشته، گفت: دامغانی‌نژاد حتی بدون اطلاع من با تیم لوازم خانگی کن قرارداد بسته است و باز هم در مورد این بی‌قانونی چیزی نگفتم.

ساعی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را به عنوان مدیر فنی تیم فتح صدر البرز انجام می‌دهم که هیچ حاشیه‌ای و فشاری روی تیمم نباشد و اتفاقی نیفتد. همچنین من در شان خودم ندانستم که جواب این بازیکن را بدهم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۱/۰۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی