کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








بررسی حریفان ایران در لیگ ملت‌های والیبال/استرالیا؛ قعرنشین مطلق + تصاویر

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها باید به مصاف استرالیا برود.

بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز و تا دوم تیرماه ادامه دارد. مسابقات مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها برای مردان نیز پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد.

در طول 32 روز (مجموع مراحل مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی) 124 مسابقه در سطح بالا به شکل متمرکز به میزبانی ریمینی ایتالیا برگزار می‌شود؛ در حالی که اولویت فدراسیون جهانی، سلامتی اعضای تیم‌ها و عوامل اجرایی است. 

در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال سال 2021 برزیل، ایران، هلند (جایگزین چین)، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه و آرژانتین به عنوان 12 تیم ثابت و استرالیا، بلغارستان، کانادا و اسلوونی به عنوان چهار تیم غیر ثابت، حضور دارند.


* اعلام لیست استرالیا برای لیگ ملت‌ها

شاگردان آلکنو در دهمین مسابقه خود باید به مصاف استرالیا بروند. این بازی قرار است سه شنبه 25 خرداد ماه ساعت 14:30 به وقت ایران برگزار شود. استرالیا برای این دوره 18 بازیکن را انتخاب کرده است. اسامی لیست 18 نفره این تیم در لیگ ملت‌های 2021 به شرح زیر است:

پاسورها: 

دوسانژ، باتلر

پشت‌خط‌زن ها:

ویلیامز، اوبری

سرعتی‌زن ها:

موته، گراهام، مک دونالد، ویِر، اودآ

دریافت کننده ها:

اسمیت، پاول، سِنیکا، تیم تیلور، گرت، آزیز، فلاوردِی

لیبرو ها: 

لوک پری، گرِبر

هدایت این تیم برعهده مارکوس میراندا است.


* چالش سخت استرالیایی‌ها با سرمربی جدید

تیم ملی استرالیا با سرمربی جدید خود راهی لیگ ملت های 2021 شد. والیاروها مارکوس میراندای برزیلی به تازگی هدایت کانگوروها را برعهده گرفته است. وی بازیکن سابق والیبال است که سابقه چهار دوره حضور در المپیک را هم در کارنامه دارد.

میراندا که جایگزین مارک لبدوف شد، اخیراً در لیگ روسیه هدایت تیم بلوگوری را بر عهده داشت؛ ضمن اینکه او چندین تیم باشگاهی در کشورش را هم هدایت کرده است. در سطح بین‌المللی هم در سال 2017 به عنوان سرمربی تیم ملی مصر فعالیت کرد. 

سرمربی جدید استرالیا بازیکنان مدنظرش برای لیگ ملت های 2021 را خیلی زود انتخاب کرد و یک اردوی تدارکاتی در لهستان هم برگزار کرد تا حضوری موفق در رقابت های پیش رو داشته باشد. او به خوبی می داند که چالش سختی را در پیش دارد و به همین دلیل برنامه های مدونی را به فدراسیون این کشور ارائه کرده است.


* نگاهی به نتایج استرالیا در دوره گذشته

استرالیا در دوره گذشته (2019) در مرحله مقدماتی با کسب 3 پیروزی، 12 شکست و 13 امتیاز عنوان سیزدهم را به خود اختصاص داد و به مرحله نهایی راه پیدا نکرد. این تیم در هفته اول راهی لهستان شد که حاصل این سفر ثبت 3 شکست مقابل لهستان، برزیل و آمریکا؛ پیش از شروع مسابقات هم کمتر کسی توقع داشت که استرالیا در این هفته بتواند حتی یک پیروزی کسب کند.

این تیم در هفته دوم راهی کانادا شد و در این هفته هم توانست نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد. آنها در 2 بازی مغلوب تیم های کانادا، صربستان شدند و در بازی آخر با نتیجه 3 بر صفر از سد آلمان گذشتند. نکات مثبت برای تیم استرالیا شکست 3 بر 2 این تیم مقابل صربستان بود که منجر به کسب نخستین امتیاز آنها شد و در ادامه هم پیروزی قاطع مقابل آلمان که آنها را به ادامه مسابقات امیدوار کرد.

در هفته سوم استرالیایی ها راهی بلغارستان شدند و با 3 شکست این کشور را ترک کردند. آنها 3 بر 2 به بلغارستان باختند، با نتیجه 3 بر یک مغلوب ایتالیا شدند و با نتیجه 3 بر 2 مقابل ژاپن تن به شکست دادند. شاگردان لبدوف برای هفته چهارم به ایران سفر کردند که حاصل تلاش آنها ثبت 2 شکست و یک پیروزی بود. آنها به ایران و فرانسه با نتیجه 3 بر صفر باختند و پرتغال را با همین نتیجه از پیش رو برداشتند.

آنها در هفته آخر میزبان بودند و به واسطه میزبانی هم تنها موفق به کسب یک پیروزی شدند. استرالیا در هفته آخر 3 بر صفر به روسیه باخت، 3 بر یک از سد چین گذشت و در بازی آخر هم با نتیجه 3 بر صفر مقابل آرژانتین بازنده شد. به این ترتیب استرالیا در مکان سیزدهم ایستاد و از رسیدن به مرحله نهایی بازماند.


* بررسی وضعیت کنونی ایران و استرالیا در VNL

شاگردان ولادیمیر آلکنو در 3 هفته ابتدایی موفق به کسب 5 پیروزی شدند و در 4 بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند. ملی ایران شروع نگران کننده ای داشت و نتیجه را به ژاپن و روسیه واگذار کرد، اما پس از آن توانست از سد تیم های هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا عبور کند. ایران در دو بازی پایانی هم با نتایج 3 بر 2 مغلوب تیم های صربستان و آلمان شد و در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت. 

در طرف مقابل تیم ملی استرالیا تمام مسابقات خود را با شکست پشت سر گذاشته و تنها صفر جدول رده بندی به تعداد پیروزی های استرالیا مربوط می شود. شاگردان میراندا در دو بازی نخست خود با نتیجه مشابه 3 بر صفر مغلوب آلمان و بلغارستان شدند. سپس با نتیجه 3 بر یک به فرانسه باختند. لهستان، روسیه و آمریکا دیگر تیم هایی بودند که با نتیجه 3 بر صفر از سد استرالیا گذشتند. ژاپن با نتیجه 3 بر یک این تیم را از پیش رو برداشت. آرژانتین و ایتالیا هم دیگر تیم هایی بودند که استرالیا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آنها شد.

این تیم بدون کسب پیروزی و امتیاز در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد و به نظر نمی رسد حریف سرسختی برای والیبال ایران به حساب بیاید.


* برنامه مسابقات ایران در پیکارهای امسال لیگ ملت های والیبال 2021 به شرح زیر است:

سه شنبه 25 خرداد، ساعت 14.30

ایران - استرالیا

چهارشنبه 26 خرداد، ساعت 23.30

ایران - برزیل

پنجشنبه 27 خرداد، ساعت 18.30

ایران - اسلوونی

دوشنبه 31 خرداد، ساعت 15.30

ایران - فرانسه

سه شنبه اول تیر، ساعت 17.30

ایران - لهستان

دوم تیر، ساعت 18.30

ایران - آرژانتین


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۳/۲۲ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی