کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








محمد: هر اتفاقی درباره آکادمی پرسولیس بیفتد شکوری باید پاسخگو باشد

مربی سابق تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: ابراهیم شکوری از تیم خودش در آکادمی پرسپولیس استفاده کرده و هر اتفاقی بیفتد باید پاسخگو باشد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتخاب اشپیتیم آرفی به عنوان سرمربی جدید تیم نونهالان پرسپولیس اظهار داشت: آرفی مدتی در آکادمی پرسپولیس و مدرسه فوتبال این باشگاه با بچه‌ها کار کرده و باشگاه تصمیم گرفت وی را به عنوان سرمربی تیم نونهالان انتخاب کند. در این مورد نمی‌توانیم به خود آرفی ایراد بگیریم اما بهتر بود برخی مسائل هم در نظر گرفته شود.

وی افزود: در زمان ریاست محمد پنجعلی در آکادمی پرسپولیس سه سال در تیم‌های نوجوانان و امید پرسپولیس کار کردم؛ شرایط خوبی داشتیم و مشکل خاصی هم پیش  نیامد اما ابراهیم شکوری به  عنوان معاون باشگاه تصمیم گرفت امسال تغییراتی را در آکادمی ایجاد کند و هر اتفاقی بیفتد، خودش باید پاسخگو باشد. ما پرسپولیسی هستیم و برای این تیم‌ در تمام رده‌ها آرزوی موفقیت داریم.

مربی سابق تیم های پایه پرسپولیس عنوان کرد: امسال باز هم به من پیشنهاد دستیاری دادند اما گفتم دیگر در جایگاه مربی فعالیت نمی‌کنم زیرا به قول معروف آبدیده شده‌ام و سه سال با دستیاری در تیم‌های پایه کارگری‌ام را ا نجام داده‌ام. کارم را یاد گرفته ام و الان وقت سرمربیگری‌ من است. به همین دلیل پیشنهاد دستیاری مجدد در تیم های پایه را قبول نکردم.

محمد درباره اینکه شنیده می‌شود برخی ارتباطات در انتخاب کادرفنی تیم های پایه تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: برای اسماعیل حلالی، ادموند بزیک، اشپیتیم آرفی و محسن خلیلی آرزوی موفقیت می‌کنم. طبیعی است شکوری با  توجه به ارتباط خوبی که با خلیلی دارد تصمیم گرفته از تیم خودش در رده‌های پایه استفاده کند. اگر هر فردی هم جای وی بود چنین کاری انجام می‌داد و در کل فوتبال ایران، هر کس روی کار بیاید علاقه دارد با تیم خودش کار کند. در فوتبال ما خیلی به عملکرد و سوابق افراد نگاه نمی‌شود بلکه هر کس افرادی که با آنها راحت‌تر است، در جریان کار قرار می‌دهد و از آنها استفاده می‌کند.

وی درباره سکوت وزیر ورزش و جوانان در مقابل خبرنگاران نسبت به شرایط بد مالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:‌ دلیل این سکوت را نمی‌دانم اما قطعاً اینگونه رفتارها برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال مشکل‌ساز می‌شود. همه می‌دانیم اگر این دو تیم پول نداشته باشند، وضعیت‌شان به هم می‌ریزد. باید به بازیکنان پرسپولیس هم به موقع پول تزریق شود زیرا مشخص است بازیکنان این تیم برای خوشحالی هواداران تمام تلاش خود را می‌کنند و توقع دارند مطالبات‌شان پرداخت شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه می‌گویند سلطانی‌فر پرسپولیسی است و کمک می‌کند این تیم قهرمان شود اما اکنون شرایطی برعکس این حرف‌ها را می‌بینیم. پرسپولیس هم از داوری‌ها ضربه می‌بیند و هم به دلیل مسائل مالی مشکل دارد. وزیر ورزش  می‌تواند خیلی بهتر از این کار کند اما مقداری در حق پرسپولیس کم لطفی می‌کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۴/۱۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی