کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








جدول المپیک در روز سیزدهم|صعود 22 پله ای ایران با دومدال ارزشمند

کاروان ایران با کسب مدال طلای محمدرضا گرایی و مدال نقره علی داودی در وزنه برداری دسته فوق سنگین در رتبه بیست و هفتم ایستاد.

بخش کشتی و وزنه برداری مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، نمایندگان ایران در  سیزدهمین رور بازی‌ها در ٢ رشته کشتی و وزنه برداری رقابت کردند که کشتی صاحب نخستین طلای خود توسط محمدرضا گرایی شد و علی داوودی وزنه بردار دسته فوق سنگین هم نخستین نقره و چهارمین مدال کاروان را ضرب کرد.

ایران تاکنون در سه رشته تیراندازی و کشتی و وزنه برداری ٢ مدال طلا و یک برنز  و یک نقره کسب کرده است.

کاروان کشورمان با مدال های امروز از جایگاه  چهل و نهم به بیست و هفتم رسید تا صعود بیست و دو پله ای را تجربه کند.

کاروان ورزشی چین با  ٧٠ مدال ( ٣٢طلا، ٢٢نقره و ۱٦ برنز) به در صدرنشینی خود تداوم بخشید و  آمریکا با   ٧٩مدال ( ٢٥طلا، ٣١ نقره و ٢٣ برنز) همچنان در رده دوم قرار دارد و ژاپن میزبان مسابقات با ٤٠ نشان ( ٢١ طلا، هفت نقره و ١٢برنز) سومی را حفظ کرده است.

روسیه زیر پرچم کمیته ملی المپیک این کشور هم با ٥٣ مدال ۱۴ طلا، ٢١ نقره و ١٨ برنز و یک پله سقوط در جایگاه ششم ایستاد و‌ انگلیس با ٤٨ نشان ١٥ طلا،١٨ نقره و ١٥ برنز خود را به چهارمی جدول مدال ها رساند.

در المپیک توکیو یک‌هزار و ۵۸ مدال طلا، نقره و برنز توزیع می‌شود که از بین مجموع مدال ها ۳۳۹ مدال طلا، ۳۳۹ نقره و ۳۸۰ برنز است.

تاکنون در بین جایگاه مدالی زنان چین با ٣٤ مدال (۱۸طلا، ٩ نقره و هفت برنز) و آمریکا با ٥١ مدال (با ١٤طلا، ٢١نقره و ١٦برنز) در جایگاه اول و دوم  قرار دارند و ژاپن با ٢٠ مدال  (با ١١طلا، ٢ نقره و ٧ برنز) و یک پله صعود به جایگاه سوم برگشت.

در بین جایگاه مدالی مردان، چین با ٣٠ مدال ۱۱ طلا، ۱۰ و ۹ برنز در صدر است که در این روز مردان مدالی کسب نکردند.

آمریکا با ٢٣ مدال (۱۱طلا، هفت نقره، پنج برنز) در جایگاه دوم ایستاد و ژاپن  با کسب ١٧ نشان ٩ طلا، چهار نقره و چهار برنز در جایگاه سوم قرار دارد. 

*جدول رده بندی به شرح زیر است:

-------------------------------------

به گزارش فارس، ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۵/۱۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی