کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








کشتی آزاد همچنان بلاتکلیف/ تیم ملیِ درستکار؟ + عکس

تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هنوز مشخص و اردوها نیز آغاز نشده است.

بخش کشتی و وزنه برداری مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاروان کشتی آزاد کشورمان با یک مدال نقره حسن یزدانی و یک برنز امیرحسین زارع در بازی‌های المپیک توکیو هفته گذشته وارد کشور شد.

با توجه به نتایج کسب شده، انتقادات زیادی به عملکرد کادر فنی وارد شد؛ به طوری که با پایان قرارداد غلامرضا محمدی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون چند گزینه را به عنوان گزینه‌‌های مدنظر برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد نام برد.

پژمان درستکار که پیش از این سرمربی جوانان بود، علیرضا رضایی، مجید ترکان و محسن کاوه از گزینه‌های مورد نظر دبیر برای سرمربیگری بودند. از بین این گزینه‌ها، رضایی اعلام کرد صحبتی با او نشده و تمایلی برای همکاری ندارد. محسن کاوه نیز با تیم ملی جوانان راهی روسیه شده است.


اگرچه دبیر از محمدی به عنوان گزینه نام برده بود اما به نظر می‌رسد در جلسه برگزار شده تمایلی برای همکاری با وی به عنوان سرمربی در تیم ملی وجود ندارد. بنابراین، گزینه نزدیک برای هدایت تیم ملی به نظر پژمان درستکار می‌آید.

درستکار پیش از این به عنوان سرمربی جوانان در فدراسیون مشغول به کار بود اما بعد از مدتی با اختلافات پیش آمده کناره‌گیری خود را اعلام و کشور را ترک کرد. حالا با توجه به در پیش بودن مسابقات جهانی نروژ، ضرورت انتخاب سرمربی تیم ملی بیش از گذشته احساس می‌شود اما به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون هنوز برای انتخاب سرمربی به نتیجه نهایی نرسیده است. مذاکرات نیز با درستکار انجام شده اما فعلا پاسخ مثبت نداده تا آزادکاران همچنان در انتظار مربی باشند. باید دید در آینده رئیس فدراسیون درستکار را مجاب خواهد کرد یا گزینه دیگری برای هدایت تیم ملی در نظر گرفته می‌شود.

مسابقات جهانی نروژ مهرماه برگزار خواهد شد که کشتی فرنگی تمرینات خود را از ۲۵ مرداد آغاز کرده اما بلاتکلیفی سرمربی تیم ملی آزاد باعث شد تا برنامه ملی‌پوشان برای شروع تمرینات نامشخص باشد. این احتمال وجود دارد تا پایان هفته سرمربی کشتی آزاد معرفی و اردوهای تیم‌ ملی نیز آغاز شود. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۵/۲۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی