کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








گلایه سرمربی سایپا از فدراسیون والیبال/هاشمی: مگر ما نماینده ایران نبودیم؟

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا از نایب‌رئیس فدراسیون گلایه کرد.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت ‌استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
مریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد تیم والیبال سایپا در جام باشگاه‌های آسیا، عنوان کرد: ما اصلا انتظار نداشتیم این مسابقات برگزار شود. تعدادی از بچه‌ها هم در اردوهای ملی بودند و تا ما استارت بزنیم حدود یک ماه اردوی خوبی را برگزار کردیم. در این مسابقات 7 کشور حضور داشتند که برخی با 2 تیم اول و دوم کشور خود شرکت کردند. سطح مسابقات خیلی خوب بود و ما هم از تهران هدفگذاری کردیم تا تمام توان‌مان را بگذاریم تا تغییراتی ایجاد شود که این تغییرات را با حضور سایپا در جمع 4 تیم برتر دیدید.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا درباره اینکه دیدار رده‌بندی را چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: ما 3 بازیکن میهمان هم داشتیم که خیلی کمک کردند اما تایلند تیمی بسیار خوب و مقام‌دار در آسیاست. آکادمی و مدارس والیبال این کشور فعال است و آنها پایه‌سازی خوبی دارند. ما تا محدوده‌ای بالا آمده‌ایم اما برای پیشرفت نیاز به برنامه‌ریزی مناسب و بازی‌های تدارکاتی زیادی است. اگر این مسابقاتی که انجام دادیم بازی تدارکاتی بود و بعد از رقابت‌ها اعزام می‌شدیم تغییرات بیشتری را از تیم می‌دیدید. ما تا پوئن آخر جنگیدیم و بچه‌ها برای کسب امتیاز واقعا تلاش می‌کردند.

هاشمی درباره اینکه پوران زارع بهترین مدافع این مسابقات شد، خاطرنشان کرد: این برای نخستین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. من از این انتخاب واقعا خوشحال شدم اما او از تیم ملی خط خورده بود. زارع تمام توانایی خود را گذاشت تا خیلی چیزها را ثابت کند.

وی با گلایه از اینکه بعد از مسابقات و همچنین در زمان بازگشت به ایران هیچ نماینده‌ای از فدراسیون نه تماس گرفت و نه به استقبال آمد، خاطرنشان کرد: من گلایه دارم که چرا نایب رئیس فدراسیون نیامد. مگر این تیم نماینده ایران نبود؟ چرا کسی از فدراسیون نیامد؟


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۷/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی