کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








اقدام قاطع سوریه در حمایت از فلسطین/ همبازی مهدوی‌کیا در بازی همسو با صهیونیست‌ها نقره‌داغ شد+عکس

کمیته ملی المپیک سوریه بازیکن فوتبال این کشور را به دلیل مشارکت در بازی نمادین و همبازی شدن با مربی صهیونیست از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم کرد.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، بازی جنجالی و نمادین ستارگان اعراب با منتخب جهان همچنان خبرساز است. حضور آورام گرانت اسرائیلی و پوشیدن پیراهن های منقش با پرچم رژیم اشغالگر همچنان در کشورهای مسلمان جریان ساز شده است.


در جدیدترین خبر در این زمینه کمیته ملی المپیک سوریه با همکاری فدراسیون های ورزشی این کشور تصمیمی قاطع درباره فراس الخطیب ستاره تیم ملی این کشور گرفتند.

الخطیب در این بازی نمادین در ترکیب تیم ستارگان اعراب در کنار مهدوی مهدوی کیا حضور داشت. این ستاره سوری به دلیل شرکت در این دیدار که با اهداف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار شد از تمام فعالیت های ورزشی محروم شد.


این برخورد قاطع کمیته ملی المپیک سوریه با الخطیب به دلیل شرکت این بازیکن در کنار مربی صهیونیست بوده که این اقدام الخطیب برخلاف قانون کشور بیان شده و به همین خاطر از تمام فعالیت های ورزشی تعلیق شد.

 فدراسیون فوتبال کشورمان هنوز واکنشی به حضور مهدوی کیا در این مسابقه همسو با منافع رژیم اشغالگر واکنش نشان نداده و هیچ برخوردی با مربی امیدهای ایران انجام نشده است.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۹/۳۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی