کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








قاسمی: بهترین پیشگیری برای کرونا در خانه نشستن و بیرون نرفتن است

عکس  دارنده مدال طلای المپیک لندن در رشته کشتی آزاد گفت: هر ورزشکاری وظایفی برعهده اش است و من هم بر حسب مسئولیتی داشتم برای کمک به هموطنانم راهی گیلان شدم.

بخش کشتی و وزنه برداری مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


به گزارش خبرگزاری فارس، کمیل قاسمی در گفت و گو با پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی درباره دلیل حضورش در استان گیلان و کمک به مردم آن منطقه اظهار داشت: به هر حال به عنوان یک ورزشکار وظایفی بردوشم است که باید در کنار مردم حضور پیدا می کردم. در این شرایط قهرمان و غیرقهرمان ندارد و همه باید در حد توانایی های مان به یکدیگر کمک کنیم.

وی ادامه داد: به همت مؤسسه خیریه خادمین حضرت علی(ع) که تعدادی از اهالی کشتی از جمله رسول خادم هم عضو آن هستند به این فکر کردیم که پس از یاری رساندن به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان به مردم گیلان کمک کنیم. دلیلش هم این بود که در استان گیلان مردم و درمانگاه ها به اقلام بهداشتی نیاز  دارند ...

دارنده مدال نقره المپیک 2016 ریو گفت: به همین بهانه از شرق استان گیلان به شهرهای لاهیجان، آستانه اشرفیه و رودسر رفتیم و در حد توان مان چیزهایی که تهیه شده بود را در اختیارشان قرار دادیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: مؤسسه شماره حسابی را برای افراد خیّر اعلام کرده که با کمک های رسیده ما هم اقلام مورد نیاز را خریداری کرده و در اختیار مراکز درمانی قرار دادیم تا سهم اندکی در این مبارزه همگانی داشته باشیم.

نایب قهرمان جهان در مسابقات 2014 تاشکند در دسته 125 کیلوگرم کشتی آزاد در پایان توضیح داد: اگر همه مردم به رعایت نکات بهداشت توجه داشته باشند ان‌شاالله به زودی و با کمترین تلفات جانی برای هموطنان مان از این وضعیت خارج می شویم. قطعا بهترین پیشگیری برای کرونا در خانه نشستن و بیرون نرفتن است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۲۴ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی