کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ابراز علاقه دوباره ستاره کشتی امریکا به ایران/ باروز: دلم برای مسابقه در ایران تنگ شده

عکس  ستاره کشتی آمریکا در پیامی جالب بار دیگر علاقه خود را به ایران نشان داد.

بخش کشتی و وزنه برداری مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


به گزارش خبرگزاری فارس، جردن باروز ستاره بزرگ کشتی امریکا بار دیگر علاقه خود را به ایرانی‌ها نشان داد.
باروز که از دوران حضور در ایران و کرمانشاه برای شرکت در مسابقات جام جهانی کشتی خاطرات شیرینی دارد و شیفته رفتار و میهمان‌نوازی فوق‌العاده مردم کشورمان شده، از هر فرصتی برای ابراز ارادت و علاقه به ایرانی‌ها استفاده می‌کند.

روزهای قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا فرصت خوبی بود تا ستاره کشتی امریکا دوباره به ایران اظهار لطف کند.
باروز با انتشار ویدئویی جالب روی صفحه شخصی‌اش که دز حال تشویق ایران به سبک تماشاگران ایرانی است، با اظهار دلتنگی برای تمرینات نوشت: می‌خواهم علاقه‌ام را دوباره به تماشاگران شگفت‌انگیز ایرانی ابراز کنم. هیچ چیز لذت بخش‌تر این نیست که هواداران و تماشاگران ایرانی داشته باشی. دلم تنگ شده برای یک مسابقه دیگر در ایران!


 

این دومین ابراز ارادت باروز به ایرانی‌ها در روزهای اخیر بود. چند روز پیش نیز این ستاره کشتی امریکا در پیامی برای ایرانی‌ها آرزوی موفقیت در مبارزه با کرونا را کرده و نوشته بود: برایتان دعای خیر می کنم. ما در آمریکا هم درگیر ویروس کرونا هستیم اما امیدواریم و با عشق دعا می کنیم. می‌دانم شما در آنجا هم امیدوار هستید و دعا می کنید. مطمئن هستم دکترها و پرستارها در ایران سخت کار می کنند تا از این بحران عبور کنیم و به زندگی معمولی و کشتی برگردیم.
امیدوارم با امنیت در خانه بمانید، از هم مراقبت کنید و محبت را به هم نشان بدهید. این ویروس بسیار سخت است اما اگر باهم متحد باشیم، پیروز می شویم.
دلم برای شما تنگ شده، دوستتان دارم و امیدوارم به زودی شما را ببینم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۲۱ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی