کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








طائرپور: اگر قرار به عدم برگزاری فینال باشد باید ما را قهرمان معرفی کنند

عکس  سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: اگر قرار است بازی برگشت فینال برگزار نشود باید تیم ما را به عنوان قهرمان معرفی کنند چون ما در طول لیگ باختی نداشتیم.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار رفت مرحله فینال بین تیم‌های بانوان شهر گرگان و گروه بهمن برگزار شد که گروه بهمن موفق شد این بازی را به سد خود به اتمام برساند. در حالی که قرار بود این دیدار 7 اسفند در تهران برگزار شود گرگانی‌ها از حضور در این بازی به خاطر شیوع کرونا خودداری کردند این در حالی است که در همان هفته دیدار رده‌بندی برگزار شده بود.

با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی تا پایان اردیبهشت تعطیل هستند، هنوز مشخص نیست تنها دیدار فینال برگزار خواهد شد یا خیر اما فریناز طائرپور سرمربی تیم گروه بهمن امروز با حضور در فدراسیون بسکتبال پیشنهاد خود را مطرح کرد.

وی در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: تا پایان اردیبهشت سالن‌های ورزشی تعطیل هستند ما هم برای مسابقه به یک ماه تمرین نیاز داریم، باید ببینیم گرگان چه تصمیمی می‌گیرد. ما دور رفت بازی را بردیم و اگر قرار باشد بازی برگشت برگزار شود فکر می‌کنم به یک ماه زمان نیاز داریم. فعلا بلاتکلیف هستیم.

سرمربی گروه بهمن خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به همین صورت بازی را برگزار کنیم ممکن است بازیکنان آسیب ببینند. نمی‌دانم شرایط به چه صورت خواهد بود. اوایل اسفند می‌توانستیم بازی را برگزار کنیم و آماده هم بودیم اما گرگان موافقت نکرد. قرار بود بازی حتی بدون تماشاگر باشد که ما موافقت کردیم. سالن آزادی برای تمرین در اختیار 2 تیم قرار گرفت متاسفانه گرگان در لحظه آخر از برگزاری بازی سرباز زد.

طائرپور درباره پیشنهادش به فدراسیون بسکتبال، یادآور شد: اگر بخواهند بدون برگزاری دور برگشت تیم برنده را اعلام کنند ما باید معرفی شویم چرا که باختی در لیگ نداشتیم و دور رفت هم گرگان را در شهر خودش شکست دادیم در حالی که در طول لیگ گرگانی‌ها 3 باخت به ما، نامی‌نو و نفت آبادان داشتند. من این پیشنهاد را به فدراسیون داده‌ام باید ببینیم آنها چه تصمیمی می‌گیرند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۱/۲۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی