کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








امروز قرعه کشی لیگ یک؛ در انتظار آغاز رقابت‌ تیمی‌های پرهوادار

قرعه کشی لیگ یک فصل 1400-1399 امروز برگزار می‌شود و 18 تیم برای آغاز رقابت‌ها آماده می‌شوند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار بود که از  12 آبان یعنی دوشنبه آینده آغاز شود اما شرایط انتشار ویروس کرونا و درخواست باشگاه‌های لیگ یک باعث شد که تیم ها درخواست تعویق مسابقات را داشته باشند و به این ترتیب فصل آینده لیگ یک قرار است از روز 26 آبان آغاز شود.

البته مراسم قرعه کشی لیگ یک امروز با حضور مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و نمایندگان 18 باشگاه لیگ یکی در هتل آکادمی فوتبال ایران برگزار می‌ شود و تیم ها حریفان خود را می‌شناسند. این در حالی است که مهم‌ترین ویژگی این فصل فوتبال لیگ یک هم ویروس کرونا و برگزاری مسابقات بدون تماشاگر خواهد بود.

برخی تیم‌ها مثل مس کرمان، خوشه طلایی ساوه، ملوان انزلی، نود ارومیه را می‌توان از حالا مدعی صعود برای فصل آینده دانست اما برخی تیم‌ها مثل گل ریحان البرز نیز در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برند و حتی علی لطیفی سرمربی تیم هم از سمتش در این تیم بخاطر بی پولی استعفا کرده است. 

رقابت‌های لیگ یک شاید به اندازه لیگ برتر در کانون توجه رسانه‌ها نباشد اما تیم‌های ریشه دار و پرهوادار زیادی مثل ملوان انزلی در این مسابقات حضور دارند که باعث افزایش جذابیت بیشتر مسابقات خواهند  شد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۸/۰۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی