کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








داوران ایرانی از فیفا و AFC طلبکار هستند

به دلیل شرایط کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان داوران ایرانی قادر به دریافت طلب خود از فیفا و AFC نیستند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران باعث شده که داوران فوتبال ایران و همچنین ناظران داوری بین‌المللی در کشورمان نتوانند طلب‌های دلاری خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا دریافت کنند. به خاطر این تحریم‌ها داوران قادر به دریافت طلب و دستمزد خود به طور مستقیم از فیفا و AFC نیستند. 

حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران با تأیید این خبر به خبرگزاری فارس گفت: در گذشته هم که تحریم‌ها وجود داشت فدراسیون فوتبال یک فرد را به AFC در مالزی معرفی می‌کرد و ایرانی که به مقر AFC می‌رفت حدود 50 هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت نقدی دریافت می‌کرد و آن پول را به ایران می‌آورد تا طلب داوران بین‌المللی و ناظران پرداخت شود. اما اکنون به خاطر کرونا امکان سفر به مالزی هم وجود ندارد و به این ترتیب در یک سال اخیر کسی از ایران به مالزی سفر نکرده تا مطالبات داوران را به صورت نقدی از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد و به ایران بیاورد. خود من در گذشته 30-40 هزار دلار از AFC می‌گرفتم و برای افرادی که طلبکار بودند به ایران می‌آوردم اما اکنون به خاطر کرونا شرایط این کار هم فراهم نیست.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۰۸/۰۶ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی