کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








کریمی: تیمی را انتخاب کردم که به من احترام گذاشت/لیگ کویت سطح پایینی ندارد + عکس

بانوی لژیونر فوتسال ایران گفت: تیمی را برای بازی انتخاب کردم که به من احترام گذاشت.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


فرشته کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضورش در تیم القادسیه کویت، اظهار داشت: کویت ۳ سال است که استارت لیگ را زده است. ما قهرمان آسیا شده بودیم و برای کویت مهم بود از ایران بازیکن بگیرد. من سال اول که به ایتالیا رفتم، سال دوم با یک تیم ایرانی قرارداد بستم اما قرار بود قرضی بازی کنم که آن اتفاق تلخ افتاد.

* قسمت من تیم القادسیه بود

وی افزود: ۳-۴ ماهی است که از تیم القادسیه و العربی پیشنهاد داشتم اما القادسیه را انتخاب کردم چون می‌خواست ۲ بازیکن ایرانی بگیرد. قرار بود من و نسیمه غلامی در این تیم بازی کنیم اما به خاطر کرونا مدتی موضوع کنسل شد که بعد از مدتی دوباره صحبت کردند. همه چیز ناگهانی شد و فکر می‌کنم قسمت من بود که اینجا باشم.

* القادسیه می‌خواهد جزو ۴ تیم برتر شود

بانوی ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت: تیمی که من در آن بازی می‌کنم آخر جدول بود اما می‌خواهند جزو ۴ تیم برتر باشند به همین دلیل شرایط سخت است اما تیم‌های دیگر شرایط بهتری دارند.

کریمی ادامه داد: بازیکنانی از اوکراین، تونس و بحرین اینجا هستند و وضعیت لیگ کویت بهتر شده است. اگر ۲ ایرانی در یک تیم بودیم شرایط بهتر می‌شد اما قسمت اینطوری بود. من هم تلاشم را می‌کنم. نحوه بازی کردن ما نسبت به بازی در ایران متفاوت است و باید مدیریتی بازی کنیم. کویت مانند ایران نیست که سرشار از استعداد باشد.


* ۲ پیشنهاد اروپایی داشتم

وی در پاسخ به این سوال که آیا از کشورهای اروپایی هم پیشنهادی برای بازی داشته یا خیر، عنوان کرد: ۲ پیشنهاد از اروپا داشتم اما به خاطر کرونا لغو شد. با توجه به اینکه تازه از آسیب‌دیدگی دور شده‌ام دوست داشتم از سطح پایین تر شروع کنم اما دیدم سطح کویت هم بالاست.

* لیگ کویت سطح پایین نیست

کریمی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد حضور شما در کویت بیشتر به تیم‌های این کشور کمک می‌کند و کفه ترازو به سمت این کشور است، خاطرنشان کرد: شما به عنوان رسانه خودتان قضاوت کنید؛ معلوم نبود چه زمانی لیگ ایران شروع می‌شود، منِ بازیکن هم به فکر خودم هستم و نقد را رها نمی‌کنم. اینجا هم شرایط خوب است و لیگ کویت سطح پایینی ندارد.

وی با اشاره به اینکه لیگ کویت ما را از آمادگی دور نمی‌کند، افزود: بازیکنانی از چند کشور در لیگ کویت بازی می‌کنند و حتی به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند تا اول لیگ و در ادامه تیم ملی کویت پیشرفت کند. به نظر من ما بازیکنان قدر خودمان را بیشتر می‌دانیم و نمی‌گذاریم اتفاقی بیفتد که از سطح آمادگی دور شویم اما شما می‌دانید وقتی باشگاه‌ها قدر بازیکن را نمی‌دانند، بازیکن این کشور را ترجیح می‌دهد.

* فدراسیون هنوز پاداش قهرمانی را نداده

ملی‌پوش فوتسال ایران ادامه داد: فدراسیون هنوز پاداش قهرمانی ما را نداده است. امسال باشگاه‌هایی که خود را برند می‌دانستند از من ۵ میلیون تومان تخفیف می‌خواستند، هیچ آدم عاقلی این کار را نمی‌کند. به باشگاه‌هایی که به من پیشنهاد کردند گفتم تورم ۱۰ برابر شده حقوق ما نباید ۲ برابر شود؟ نه تنها من، همه بازیکنان تیم ملی. بازیکنی که ۱۰ میلیون می‌گیرد نباید حقوقش ۲۰ میلیون شود؟ مگر الان با ۲۰ میلیون تومان چه چیزی می‌دهند؟


* تیمی را انتخاب کردم که به من احترام گذاشت

کریمی ادامه داد: متاسفانه هیچ باشگاهی احترام نگذاشت و بگوید تو بازیکن تیم قهرمان هستی و فلان مقدار برای بانوان هزینه می‌کنند. متاسفانه همیشه می‌گفتند بودجه برای بانوان ندارند یا کم دارند من هم تصمیم گرفتم تیمی را انتخاب کنم که به بهترین بازیکن آسیا احترام می‌گذارد.

* تمام فکر ما بازی است نه حاشیه

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان، عنوان کرد: توانایی ما زیاد است و در اینجا هم افت نخواهیم کرد. آمادگی ما حتما در لیگ کویت بالاتر هم خواهد رفت. اگر در این ۵ یا ۱۰ دقیقه بازی می‌کنیم، اینجا تقریبا ۴۰ دقیقه بازی می‌کنیم. تمام فکر ما به بازی است نه حاشیه.
کریمی یادآور شد: از پدر، مادر و خانواده‌ام تشکر می‌کنم که در سال سخت بعد از آسیب‌دیدگی کنارم بودند. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا مردم را خوشحال کنم. من و نسیمه تصمیم درستی گرفتیم و امیدوارم آرامشی که ما داریم به همه بازیکنان برسد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۰/۰۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی