کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








شمس: امیدوارم مدیران استقلال و پرسپولیس در فوتسال سرمایه گذاری کنند

عکس  عضو کمیته فنی فوتسال گفت: نبود تیم در تهران اتفاق خوبی نیست، امیدوارم مدیران استقلال و پرسپولیس که قول می‌دهند، چند میلیارد هم برای فوتسال کنار بگذارند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین شمس در خصوص شرایط فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام کشور درگیر کرونا است و فوتسال هم به تبع آن تعطیل است. به دنبال برگزاری فینال سال گذشته هستیم. منتظر هستیم فیفا 11 اردیبهشت تصمیم برگزاری جام جهانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد. اگر جام جهانی در شهریور ماه برگزار شود، جام ملت‌ها در همان تاریخ خودش در مرداد ماه برگزار می‌شود، در غیر این صورت تمام مسابقات به تعویق می‌افتد.

وی در خصوص تشکیل تیم ملی ب فوتسال عنوان کرد: مقرر شد بعد از تکمیل کارهای تیم اصلی، تیم ب نیز تشکیل شود.

شمس در خصوص اختلافش با ناظم الشریعه گفت: در خصوص تشکیل تیم ب اختلاف داشتیم. سرمربی تیم ملی معتقد بودند زیر نظر خودشان برگزار شود و با توجه به تصمیم کمیته فنی قرار شد این تیم به صورت مستقل تشکیل شود. این تیم با هماهنگی تیم بزرگسالان است.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص کسب عنوان آقای گلی وحید شمسایی عنوان داشت: خوشحال می‌شویم این رکورد برای وحید باقی بماند، اما بعید به نظر می‌رسد این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بتوانیم انجام دهیم، ولی می‌دانم هر روز در حال تمرین است و بدن آماده‌ای دارد. ما باید 4-3 بازی برای او در نظر بگیریم، مثل قطر، تایوان و... که بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد و متأسفانه قطر نیامد و الان نمی‌دانم این کار قابل انجام باشد. ارزش وحید از آقای گل جهان شدن نیست. او روزی 12 کیلومتر می‌دود و اسطوره‌ای برای تمام ورزشکاران است.

عضو کمیته فنی فوتسال در خصوص تیم نداشتن استان تهران گفت: نداشتن تیم در شهر تهران اتفاق خوبی نیست، امیدوارم مدیران استقلال و پرسپولیس که قول می‌دهند، چند میلیارد هم برای فوتسال کنار بگذارند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۹/۰۲/۰۳ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۲)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
آدمی زاد

آدمی زاد ۳ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۱۷

همچین کاری نخواهند کرد

به علاوه اینکه دیگه من فوتبالی اصلا نیستم🤣

پاسخ دادن
پاسخ
۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۵۵

چرا ؟

آدمی زاد

آدمی زاد ۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۲:۳۸

هیچی

آثار قرنطینه!

الته آثار مفیدش!

پاسخ دادن
پاسخ
۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۰۳

تشکر بابت نظر خوبتون موفق باشید.


نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی