کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








پیکان - ذوب آهن؛ صدرنشینی از استقلال گرفته می‌شود؟

دیدار معوقه از هفته سوم لیگ برتر ساعت 16 روز جمعه بین دو تیم فوتبال پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالیکه مسابقات لیگ برتر به دلیل روزهای فیفا و مسابقات تیم ملی متوقف شده روز جمعه یک بازی معوقه از هفته سوم در ورزشگاه انقلاب کرج بین دو تیم پیکان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود. پیکان اگر چه یک تیم تهرانی محسوب می‌شود اما به دلیل گران شدن اجاره ورزشگاه شهدای شهر قدس و همچنین زمین نامناسب این ورزشگاه ترجیح داده که برای میزبانی به استان همجوار یعنی البرز کوچ کند! مسابقه این دو تیم در فصل جدید کاملا با فصل گذشته متفاوت است. دو تیمی که فصل قبل برای بقا می‌جنگیدند این فصل نتایج خوبی تا هفته چهارم گرفته‌اند.

پیکان 7 امتیازی اگر بتواند در این مسابقه یک بر صفر به پیروزی برسد با استقلال صدرنشین هم امتیاز خواهد شد ولی اگر با بیش از یک گل ذوب آهن را شکست بدهد در آنصورت صدرنشین جدید لیگ خواهد بود. ذوب آهن هم 6 امتیازی است و فقط یک باخت به استقلال داشته است. ذوبی‌ها بعد از پیروزی مقابل سپاهان در دربی اصفهان اکنون می‌خواهد فاصله‌اش را در جدول لیگ هم با این تیم کم کند و اگر برنده شود شانس صعود تا رتبه سوم را دارد و به یک قدمی سپاهان در جدول لیگ خواهد رسید.

نکته جالب این مسابقه تعویض سرمربی دو تیم است. تارتار فصل گذشته در پیکان حضور داشت و مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن بود. هر دو تیم شناخت خوبی هم از افکار فوتبالی سرمربی و هم از بازیکنان حریف دارند. به نظر می‌رسد دو تیم به دنبال روزهای طلایی گذشته خود در فوتبال باشگاهی کشور هستند.

تیم داوری این مسابقه هم به این شرح است: محمد رضا اکبریان( داور) – محمد رضا منصوری – محسن سلطانی( کمک داوران)


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۸/۲۰ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۱)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
محسن حیدری

محسن حیدری ۲۰ آبان ۰۰، ۱۰:۲۰

وبلاگ خوبی دارید :)

لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید

https://instagramwatch.blog.ir

پاسخ دادن
پاسخ
۲۰ آبان ۰۰، ۱۰:۳۵

سلام بسیار تشکر دستتون درد نکنه سایت عالی بود لایک هم زدم موفق باشید.


نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی