کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








از خاطره استراماچونی در استقلال تا خط و نشان برای فولاد و صحبت از آینده عزت اللهی و دیاباته + عکس

سرمربی اسبق استقلال و کنونی الغرافه در یک مصاحبه تلویزیونی درباره آینده اش هافبک تیم ملی ایران صحبت کرد.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
به گزارش خبرگزاری فارس، آندره آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال و کنونی الغرافه که یکی از رقبای فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آید در برنامه «90 دقیقه» شبکه (الکاس) قطر حضور پیدا کرد و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

استراماچونی ابتدا درباره تجربه اش در قطر، گفت: باید بگویم باعث افتخارم است که در باشگاه الغرافه که یکی از قدیمی ترین و پرهوادارترین باشگاه های این کشور است مربیگری می کنم. بله من در گذشته هم باشگاه هایی را مربیگری کردم که پرطرفدار دار بودند مثل اینتر در سری آ و استقلال در ایران و خوشحالم دوباره هدایت یک تیم پرهوادار را به دست گرفتم.


سرمربی ایتالیایی درباره خاطراتش از ایران و حضورش در استقلال که باعث شد از قطر شناخت پیدا کند، این طور گفت: من وقتی در لیگ ایران هدایت استقلال را برعهده داشتم تیم ملی فوتبال قطر قهرمان جام ملت های آسیا 2019 بود. از آن به بعد من از قطر اطلاعات خوبی کسب کردیم. به نظرم قطر با آن قهرمانی خود را در کنار قدرت های بزرگ فوتبال آسیا مثل ایران مطرح کرد. خیلی خوشحالم که بعد از مربیگری در ایران به قطر آمدم.

استراماچونی در ادامه درباره حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا 2022 که در گروه سوم با تیم های فولاد خوزستان، شباب الاهلی دبی و آهال ترکمنستان همگروه است، گفت: ما در گروه سختی قرار داریم و تمام رقبای ما خوب هستند. ما طبق برنامه ریزی انجام شده با تمام قوا در این رقابت ها حضور پیدا می کنیم و به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم و با تمام احترام به دیگر رقبا به دنبال برد در تمام بازی ها هستیم.

سرمربی اسبق استقلال درباره اینکه چرا شیخ دیاباته را بعد از مربیگری اش در استقلال به الغرافه هم آورد، گفت: بله شیخ بازیکن باکیفیتی است. او وقتی در استقلال بود در لیگ قهرمانان آسیا و در لیگ ایران عملکردی عالی داشت. او مسلمان است و با فضای این منطقه آشنا است. عملکرد او به همراه الغرافه هم در این فصل خوب بوده و درباره آینده اش فقط من تصمیم گیرنده نیستم و باید با مدیریت صحبت کنیم.


استراماچونی درباره اینکه در تابستان تغییراتی در لیست لژیونرهایشان خواهند داشت، گفت: بدون شک در تابستان تغییراتی صورت می گیرد. ما سعید عزت اللهی ایرانی را به صورت قرضی از تیم وایله دانمارک به خدمت گرفتیم و در تابستان باید درباره آینده اش تصمیم گیری شود.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۲/۲۲ ۱ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی