کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








سرانجام پرسپولیس پلتفرم‌هایش را در اختیار گرفت

باشگاه پرسپولیس بخشی از پلتفرم‌های خود را از کارگزار تحویل گرفت.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
کاوه علی‌اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قرار گرفتن برخی پلتفرم های پرسپولیس در اختیار مدیران این باشگاه و تحویل گرفتن آنها از کارگزار اظهار داشت: ضمن تشکر از عوامل شرکت آتیه داده‌پرداز، در راستای اقاله قرارداد با کارگزار، پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و سایت در اختیار باشگاه قرار گرفته است. البته بخش کوچکی از امور فنی مرتبط با اپلیکیشن و سایت باقی مانده که موضوع خاصی هم نیست و در روزهای آینده حل می‌شود. 

وی افزود: دسترسی‌ به این پلتفرم‌ها را در اختیار گرفته‌ایم و مشغول برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم همان‌گونه که هواداران می‌خواهند و به دلخواه آنها، کارها را پیش ببریم. طرفداران ما به خاطر تجربه حضور در دو فینال آسیا و پشت سر گذاشتن بازی‌های بین‌المللی، بسیار خوش سلیقه و سخت‌پسند شده‌اند و می‌خواهیم با عملکردمان، نظرشان را جلب کنیم اما نیاز به زمان داریم تا خواسته‌شان برآورده شود. 

مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی باشگاه توضیح داد: در شرایطی که بحرانی واقعی و بی‌سابقه را پشت سر می‌گذاریم با تدابیر کادر فنی و تلاش مدیران باشگاه توانستیم علیرضا ابراهیمی، کاپیتان فصل قبل تیم گل‌گهر را جذب کنیم. این اقدام با استقبال خوبی از سوی هواداران مواجه شد و امیدواریم در ادامه مسیر، با همین سرعت کارها را پیش ببریم. با این وجود پیش‌بینی می‌کنیم هفته آینده برای باشگاه پرسپولیس سخت و سرنوشت‌ساز باشد. پروژه تمدید قرارداد بازیکنان و ادامه روند جذب بازیکنان را طی می‌کنیم که این فعالیت‌ها نیاز به صبوری و استفاده از تجربه و دانش دارد.

علی‌اسماعیلی تصریح کرد: هواداران می‌دانند باشگاه در بحرانی قرار گرفته که شاید در دو دهه اخیر بی‌سابقه باشد. به همین دلیل برای پیشبرد امور و موارد مطرح شده باید کنار هم باشیم. البته از هواداران هم می‌خواهیم صبور باشند و مثل همیشه در مواجهه با مشکلات و شایعات باهوش عمل کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۰۵/۲۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۱)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
امیررضا خانلاری  (وکیل الشعرا)

امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا) ۲۳ مرداد ۰۰، ۱۷:۴۲

سلام دوست عزیز :)

چه خوب که وقتی برگشتم می بینم هنوز هستید :))

 

پاسخ دادن
پاسخ
۲۴ مرداد ۰۰، ۰۹:۳۴

سلام دوست عزیز و گرامی خیلی خوش آمدید خوشحال شدم موفق باشید


نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی