کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








درخواست عضو هیأت مدیره پرسپولیس برای دریافت وام 150 میلیاردی/علیپور: سی سال شعار دادیم وزیر باید ورزشی باشد

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درخواست کرد 150 میلیارد وام بیست ساله دراختیار این باشگاه قرار بگیرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلام محمدعلیپور پس از اتمام مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع عادی کمیته ملی المپیک بود و از سال 1378 در این مجامع حضور دارم و سابقه ام طولانی است. در این مجامع سؤال‌های قانونی دارند ما هم بحث‌های اداری و قانونی یک‌سال گذشته کمیته ملی المپیک را به بحث گذاشتیم. می‌توانند مسائل مالی، اداری و اجرایی کمیته را نقد کنند ما هم باید به این سوالات جواب بدهیم.

وی افزود: یک بحث در مورد انتخابات است. نمی‌توانیم با کنار گذاشتن اساسنامه، انتخابات برگزار کنیم. در اساسنامه بندی وجود دارد که ملزم به اجرای آن هستیم. در آن بند گفته شده موظف هستید آئین‌نامه‌ای را بنویسید، مجمع تصویب کند و آن را برای تأئید به IOC بدهیم. پس از آن می‌توانیم انتخابات را برگزار کنیم. قانون برای ما مهمتر از برگزاری انتخابات است و نمی‌توانیم آن را کنار بگذاریم. 

عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در گذشته در هیأت اجرایی آئین‌نامه را به سرعت تصویب کردیم. آئین‌نامه در مجمع امروز هم تصویب شد. اکنون هم به IOC می‌رود. مبنا مجمع امروز نیست بلکه زمانی است که کمیته بین‌المللی المپیک پاسخ بدهد. تصمیم گرفتیم اگر بخواهیم انتخابات را برگزار کنیم ابتدا IOC تأییدیه بدهد. قرار شد انتخابات را پس از بازی‌های آسیایی برگزار کنیم. اگر این موضوع را با کارشناسان درمیان بگذارید متوجه می‌شوید غیرمنطقی نیست. اکنون در دوران مسابقات و اردوها هستیم. اگر قرار باشد در ماه خرداد یا تیر جابجایی شود مسائلی پیش می‌آید.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم کاروان ورزش ما در بازیهای آسیایی نتیجه بگیرد. مقصد ما آنجاست. در مورد همه این مسائل بحث کردیم و نتیجه اینگونه شد.

وی در خصوص تلاش های علیرضا دبیر برای افزایش بودجه کشتی و موافقت‌های خودش با این موضوع که چالش‌هایی را به وجود آورد، و همچنین اظهارنظرش مبنی بر اینکه رئیس فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم با افزایش بودجه موافقت نمی‌کرد، گفت: بحث این نبود. باز هم تکرار می‌کنم علیرضا دبیر از نوابغ کشتی ما و مدیر بسیار زحمتکشی است. کشتی ورزش اول ماست. بودجه‌ای که از طریق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش می‌گیرد باید در اولویت باشد زیرا کشتی طبق آمار ورزش اول ماست و همه آن را می‌بینیم اما توان کمیته در وزارت ورزش همین است. بهترین اختصاص را هم می‌تواند به کشتی بدهد.

وی خاطرنشان کرد: خود دبیر زمانی در همین مجموعه بوده که نائب رئیس کمیته ملی المپیک بود. در آن زمان هم چنین چالشی داشتیم. رسول خادم یا هر کس دیگری تقاضای بودجه کرد و ما دیدیم نمی‌توان بودجه را افزایش بدهیم. 

علیپور مبنی بر اینکه دبیر اعلام کرده بودجه فدراسیون کشتی با تیم سومش در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند و خبری از  حضور گرایی،‌ زارع و حسن یزدانی در این مسابقات نیست، توضیح داد: این را از خود دبیر بپرسید. 

وی در مورد برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه او با وزیر می‌بندد پاسخ داد: متوجه این حرف نشدم و الان این صحبت را می‌شنوم. من با وزیر می‌بندم؟ سی سال است شعار می‌دهیم که یک ورزشی می‌خواهیم. این شعار اول من است و همه جا می‌گویم. ما ورزشی‌ها سی سال است شعار می‌دهیم و حرف می‌زنیم که یک ورزشی باید وزیر ورزش شود. اکنون این اتفاق خوب افتاده است. 

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اضافه کرد: حمید سجادی قهرمان ملی ما است، مدال طلای آسیا دارد دو بار در المپیک دویده. در تاریخ ورزش نداشتیم که یک وزیر با این مشخصات و کارنامه در جایگاه صندلی وزارت بنشیند و از او دفاع می‌کنیم. 

علیپور در خصوص اینکه آیا وزیر ورزش به خاطر ناراحتی جلسه را ترک کرد؛ گفت: زمان خروج او در جلسه ساعت 18:10 دقیقه بود. صددرصد سجادی برنامه‌های دیگری دارد. روی زمین جلسه حساب کرده بود که از آن خارج شد. 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد خصوصی‌سازی سرخابی‌ها و اینکه آیا این اقدام وضعیت مالی باشگاه را بهتر خواهد کرد؛ گفت: همه باشگاه‌ها در ایران محترم هستند و کار می‌کنند. استقلال و پرسپولیس محبوب هستند. پرسپولیس دست‌کم 40، 50 میلیون هوادار دارد. تا امروز هم عملکرد قابل تحسین داشته و همچنان کار و حرکت می‌کند. باید یک موضوع را در بحث مالی قبول کنیم. مشکلات پرسپولیس از یک هفته، 10 روز یا یک ماه و یک سال پیش ایجاد نشده. سالهاست مشکلات روی هم تلنبار شده است. نباید انتظار داشته باشیم ظرف یکماه 20 روز یا شش ماه آینده مشکلات حل شود. بعضی‌ها قول می‌دهند اما من چنین فکری نمی‌کنم که حتی تا سال آینده مشکلات به سرعت حل شود.

علیپور ادامه داد: مشکلی که ظرف 25 یا 30 سال روی هم تلنبار شده کار خیلی سختی است که بگوییم در شش ماه یا یک سال حل می‌شود. شاید بشود اما کار سختی است. برخی مواقع فکر می‌کنم که باید به دولت بگوییم وقتی به این همه تولیدکننده وام و تسهیلات می‌دهید ما هم تولید نشاط می‌کنیم و لبخند به وجود می‌آوریم. این هم یک تولید فرهنگی است. نشاط را به خانواده‌ها می‌آوریم. چگونه می‌توانیم 30، 40، 50 میلیون آدم را از خانه‌هایشان بیرون بکشید و کنار هم باشند و یک شب را به شادی بگذرانند، با چه چیزی؟

وی عنوان کرد: اگر دولت اعلام کند به همه یک خانه رایگان هم می‌دهیم فکر نمی‌کنم مردم به خیابان بیایند و خوشحال شوند کار ما تولید فرهنگی است. دو باشگاه هر کدام حداکثر 150 میلیارد تومان بدهی دارند. کار سختی نیست که به آنها وام بیست ساله بدهیم. آیا نمی‌ارزد؟

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ترکیه هم چنین کاری انجام داده گفت: یک بانک می‌تواند به هرکدام از این باشگاه‌ها 100 میلیارد وام بدهد. نمی‌خواهیم این پول برای خودمان باشد بلکه وام می‌خواهیم. بازپرداختش هم طولانی باشد. این مسئولیت برای همه است.

علیپور در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس و استقلال ثبات مدیریتی ندارند و اگر دولت به آنها چنین وامی بدهد آیا باز هم بدهی دو باشگاه انباشته نخواهد شد، توضیح داد: می‌گویند 150 میلیارد تومان بیست ساله به آنها وام بدهید و سالی 4، 5 میلیارد از آنها بگیرید. می‌تواند این مبلغ را هر سال برگرداند و بدهی هم انباشته نمی‌شود. چرا ما هم به قرارداد برانکو ناگهان 30 میلیارد روی سر ما می‌آید. قرارداد یک مربی دیگر 30 میلیارد روی سر ما می‌ریزند و بازیکن تیم را رها می‌کند و می‌رود پولش سر باشگاه انبار می‌شود. باید یک روزی این مسائل را جمع کنیم. این بدهی‌ها و مشکلات حل نشود وضعیت همین است. اگر چنین کاری انجام شود ظرف یکسال بعد مشکلات حل خواهد شد. اکنون وام را کنار می‌گذاریم زیرا قصه بورس مطرح شده است.

وی عنوان کرد: دولت تاکنون نتوانسته چنین کاری کند. بحث وام را کنار می‌گذاریم. دو باشگاه به بورس وارد شده‌اند و امیدوارم از این لحاظ اتفاق خوبی بیفتد. امیدوارم با فروش 10 درصد سهام عدد خوبی به باشگاه بازگردد. آرامش مدیریت هم وجود دارد. هر چه مدیران زمان طولانی‌تری در باشگاه بمانند و کار کنند صددرصد می‌توانند امکانات بهتری بیاورند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۲/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی