کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ارزیابی عملکرد لژیونرها|قائدی به روزهای اوج برگشت/نوراللهی افت کرد

ستاره سابق استقلال بعد از بازگشت به ترکیب اصلی شباب الاهلی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته از هفته نوزدهم رقابت های لیگ فوتبال امارات، شباب الاهلی میزبان الوصل بود و با نتیجه 2 بر صفر متحمل شکست شد.

در این بازی مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان برای شباب الاهلی از ابتدا در میدان حضور داشتند اما نتوانستند مانع شکست تیم شان شود.


مهدی قائدی بعد از چند بازی نیمکت نشینی در این دیدار به ترکیب اصلی شباب الاهلی برگشت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

قائدی 90 دقیقه بازی کرد و اگرچه گلی به ثمر نرساند و پاس گلی نداد ولی عملکرد خوبی داشت. ستاره سابق استقلال دقت پاس بالایی در این دیدار داشته و 83 درصد پاس هایش را به مقصد رساند.


مهاجم ملی پوش کشورمان 63 درصد شوت هایش موفقیت آمیز بوده و 53 بار لمس به توپ داشته است. عملکرد خوب قائدی باعث شد تا نمره 7.2 از 10 بگیرد و به عنوان دومین بازیکن برتر شباب الاهلی مقابل الوصل انتخاب شد.


اما در مقابل احمد نوراللهی که در چند بازی در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود در این بازی نتوانست بازی همیشگی اش را برای تیم اماراتی انجام دهد.

با نگاه به آمار هافبک سابق پرسپولیس در این بازی گل یا پاس گلی نداد. او در 63 درصد از تقابل هایش موفق ظاهر شده است. او در درگیری های وسط زمین 50 درصد موفق بود.


نوراللهی در این بازی تنها یک بار شوت به دروازه زد که در میانه راه بلوکه شد و شوتش راهی دروازه رقیب نشد. عملکرد ضعیف هافبک ایرانی باعث شد تا نمره 6.6 از 10 را بگیرد و جزو بازیکنان متوسط شباب الاهلی انتخاب شد.

شباب الاهلی که یکی از رقبای فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آید با این شکست با 30 امتیاز در رده پنجم سقوط کرد.

۰۰/۱۲/۲۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی