کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








8 نکته از هفته 22 لیگ برتر| برد استقلال با چاشنی حاشیه و امیدواری پرسپولیس/نحسی 13 برای خطیبی در روز گل سال فوتبال ایران + تصاویر

با پیروزی تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و دوم رقابت در دربی پایتخت به اوج هیجان رسید.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و دوم لیگ برتر در روزهای جمعه و شنبه بیستم و بیست و یکم اسفند برگزار شد. با برد دو تیم استقلال و پرسپولیس در این هفته حساسیت بازی دربی که پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود دو چندان شد. 

* نکته اول:  ذوب آهن 4-0 آلومینیوم اراک؛ نحسی 13 یقه خطیبی را گرفت

13 هفته ناکامی و نبردن برای خطیبی و تیمش قابل باور نیست. تیمی که در نیم فصل اول همه را اذیت می‌کرد در نیم فصل دوم دچار مشکل شده و تا رده یازدهم جدول سقوط کرد. همین مساله باعث شد تا مسئولان آلومینیوم شبانه قید همکاری را با خطیبی را بزنند تا این مربی برای دومین بار کارش در اراک نیمه‌کاره شود.

از آن سو ذوب آهن با یک برد فوق ‌العاده سومین برد پی در پی خود را جشن گرفت. این تیم با 9 امتیازی که بعد از تساوی با سپاهان گرفت خود را تا رده نهم بالا کشید تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد. 
 


* نکته دوم: گل گهرسیرجان صفر - صفر پیکان؛ تساوی بی‌خاصیت با چاشنی اعتراض همیشگی سیرجانی‌ها

گل‌گهر سیرجان بعد از شروع خوب در نیم فصل دوم دوباره یکی دو هفته‌ای است در سراشیبی قرار گرفته است. این تیم هفته گذشته به استقلال باخت و در هفته بیست و دوم مقابل پیکان در خانه متوقف شد. هرچند با این مشکلات قلعه‌نویی باز هم اعتقاد داشت برای تیمش یک پنالتی گرفته نشده و حتی با جمله به کجا پناه ببریم به داوری انتقاد کرد.

پیکان هم با این نتیجه یک امتیاز شیرین دشت کرد تا در وسط جدول در جایگاه هفتم قرار بگیرد. مجتبی حسینی با تیمش امسال نتایج خوبی گرفته و حریف راحتی برای تیم‌های لیگ برتری نبوده با وجود اینکه وی ستاره‌ای چون کوشکی را در نیم فصل از دست داد و چند بازیکن تاثیرگذار این تیم هم جدا شدند.


* نکته سوم: نساجی مازندران یک -3 سپاهان؛غرش زردها برای آسیا

تیم چغر ساکت الهامی که در این فصل رقبا را به دردسر انداخته در بازی با سپاهان کار را خوب شروع کرد اما یک اشتباه از اکبر صادقی باعث شد تا شهباززاده گل قفل گشای بازی را وارد دروازه حقیقی کند. سنگربان نساجی البته در این بازی از داور کارت قرمز هم گرفت تا ناکامی نماینده مازندران مقابل سپاهانی که خود را برای لیگ قهرمانان آماده می‌کند کامل شود.

در آن سو سپاهان با این برد فاصله خود را با مس رفسنجان در جایگاه سوم و چهارم بیشتر کرد. درخشش شهبازاده، نورافکن و اسماعیلی فر در بازی با نساجی نویدکیا را یاد روزهایی انداخت که سپاهان در ابتدای لیگ برای قهرمانی استارت زده بود و این بهترین خبر برای زردپوشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.


* نکته چهارم: نفت مسجد سلیمان یک -2 پرسپولیس؛ امیدواری در اردوگاه سرخ 

تیم محمود فکری که در دو هفته گذشته توانسته بود دروازه خود را بسته نگه دارد مقابل پرسپولیس چاره ای جز تسلیم نداشت. شاگردان یحیی که هفته قبل در آبادان توسط تیم منصوریان نقره داغ شدند این بار در مسجد سلیمان اجازه ندادند که فاصله شان با صدر جدول بیشتر شود. در روزی که یحیی تصمیم گرفته بود سیدجلال حسینی در فهرست هم نباشد و حامد لک را هم با توجه به اشتباه عجیب بازی گذشته روی نیمکت بگذارد سرخپوشان توانستند با دست پر به استقبال دربی بروند. اینکه یحیی در بازی با استقلال قصد داشته باشد به روندش در مورد نیمکت نشینی لک ادامه دهد یا خیر مساله مهمی است زیرا گوهری در بازی با نفت مسجد سلیمان هم نشان داد دروازه بانی ششدانگ نیست.


* نکته پنجم: استقلال یک - صفر صنعت نفت آبادان؛ طوفان علیمنصور علیه فرهاد

کسی فکرش را نمی کرد جدال مردان آبی فعلی و سابق به جنجال بکشد. علیرضا منصوریان و تیمش که هفته گذشته در آبادان پرسپولیس را نقره داغ کردند این بار با وجود بازگشت طالب ریکانی به ترکیب مقابل استقلال نتوانست امتیاز بگیرد و بازی را واگذار کرد. این بازی البته کم حاشیه نبود. در شرایطی که کاپیتان‌های سابق استقلال در دو سمت زمین به عنوان سرمربی دیده می‌شدند اما در پایان یک بی توجهی از سوی مجیدی صدای علیرضا منصوریان را در آورد. سرمربی سابق استقلال در نشست خبری مجیدی را به باد انتقاد گرفت کاری که در این سالها هیچکس به این شکل این کار را نکرده بود. منصوریان البته در لا‌به لای صحبتهایش اشاره کرد  که هر چه بگوید ممکن است استقلال را در آستانه دربی دچار چالش کند ولی او نتوانست جلوی باز شدن سفره دلش را بگیرد.

این بازی البته به جز این اتفاق تلخ یک اتفاق ویژه داشت. حضور رافائل سیلوا در خط دفاع استقلال خیال مجیدی را با وجود دانشگری که مچ پایش آسیب دیده است راحت کرد. سیلوا در این دیدار طوری کار کرد که انگار سالها در قلب دفاع استقلال بازی کرده است.


* نکته ششم: هوادار- مس رفسنجان؛ باز هم یک سوپرگل از منشا

شروع بازی که با یک سوپرگل همراه بود کلی هیجان برای مخاطبان ایجاد کرد. منشا گلی را با پای چپ به ثمر رساند که پیشتر این گل را به همین شویه در استقلال از او دیده بودیم اما در شرایط که پیش بینی می‌شد بازی با گل‌های بیشتری دنبال شود این هوادار سختکوش رضا عنایتی بود که با گل تساوی ترمز شاگردان ربیعی را کشید.

مس با این نتیجه فاصله‌اش با سپاهان را بیشتر دید و هوادار هم از یک امتیاز این مسابقه خوشحال نشد. 


* نکته هفتم: تراکتور- فولاد؛ خط و نشان اهواز برای آسیا با گل سال فوتبال ایران

تراکتوری ها با وجود ساغلام امیدوار بودند که در نتیجه گیری بهتر عمل کنند اما ظاهرا مشکلات فنی این تیم بیشتر از آنی هست که به همین زودی مرتفع شود. البته تراکتور در این بازی اخباری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و جواد نکونام هم بعد از بازی اشاره کرد که تراکتوری ها تیم متحول شده ای بودند.سوپر گل بوحمدان هم در این مسابقه نکته قابل توجهی بود که حتی سرمربی فولاد گفت او گل سال فوتبال ایران را زد. فولاد با این برد کم کم خود را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند.


* نکته هشتم:  فجرسپاسی- شهرخودرو؛ باختی که برای معدنچی گران تمام شد

برتری قعرنشین جدول مقابل فجر سپاسی برای مهرزاد معدنچی گران تمام شد. قرار بود در صورتی که فجر از این بازی سربلند بیرون بیاید معدنچی تا پایان فصل سرمربی این تیم شود اما درست در بزنگاه اصلی فجر بازی را در دقیقه 95 واگذار کرد تا شانس معدنچی برای سرمربیگری فجر کم شود. از سوی دیگر شهرخودرو که کمی دیر به خود آمده دومین برد خود در لیگ برتر را جشن گرفت تا زنگ خطر برای نفت مسجد سلیمان و خود فجر سپاسی به صدا در بیاید.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۲/۲۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی