کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ابراهیمی:‌ استقلال دربی را ببرد 95 درصد قهرمان است/ پیروزی در این بازی نوبتی نیست

کارشناس فوتبال گفت: اگر استقلال در دربی برنده شود به احتمال 95 درصد قهرمان لیگ برتر خواهد بود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر که پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مسابقه این دو تیم از گذشته‌های دور حساس بوده است. آن زمان اسم مسابقه را دربی نمی‌گفتند و اسمش مسابقه بود که بین دو تیم تاج و شاهین برگزار می‌شد. من چهار سال بازیکن شاهین بودم چهار سال هم در تاج بازی کردم. البته مثلاً اگر ورزشگاه امجدیه 12 هزار نفر تماشاگر داشت در آن اوایل 11 هزار نفرش طرفدار شاهین بودند و بعد طرفداران تیم رقیب کم کم زیاد شدند.

وی افزود: مربیان هر دو تیم هم در رختکن یک جمله را به بازیکنان خود می‌گویند که به هر تیمی می‌خواهید بباز اما به  استقلال یا پرسپولیس نباز؛ من خودم در 13 دربی مربی پرسپولیس بودم هم برد داشتم، هم باخت و هم مساوی؛ اما اینگونه نیست که برنده شدن در دربی نوبتی باشد چون برخی ادعا کرده بودند در یک بازی که پرسپولیس  9 نفره شده بود فردی به رختکن آمده و گفته بازی مساوی شود، اصلاً‌ این مسائل صحت ندارد، این بازی همیشه حساسیت خودش را  دارد.

مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به فاصله امتیازی استقلال و پرسپولیس در این فصل گفت: استقلال 6 امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد و یک منطقه امنی برای خودش ایجاد کرده و اگر بتواند پرسپولیس را ببرد 95 درصد قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما اگر در این بازی بازنده شود فاصله دو تیم به سه امتیاز خواهد رسید و شانس قهرمانی 50-50 خواهد شد و بازی‌های آخر لیگ تعیین کننده می‌شود. 

ابراهیمی در مورد پیش‌بینی‌اش از دربی گفت: این بازی یا قشنگ می‌شود یا اینکه بازیکنان با استرس بیش از حد وارد زمین می‌شوند و خشن و محکم بازی می‌کنند و بازی خوبی از کار درنمی‌آید. خود من نمی‌توانم بگویم کدام تیم در این مسابقه برنده خواهد شد شانس هر دو تیم 50 درصد است. در این مسابقه هم مسائل روحی و روانی بازیکنان حرف اول را می‌زند. اینکه استقلال 6 امتیاز بیشتر از حریف دارد هم می‌تواند به سود این تیم باشد هم به ضررش تمام شود.

مربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه مرد اول دربی چه کسانی خواهند بود، عنوان کرد:‌هافبک‌های طراح هر دو تیم مردان اول بازی خواهند بود. در گذشته احمد نوراللهی در این پست بازی می‌کرد و به خط دفاع هم کمک می‌کرد اما اکنون هافبک‌های طراح پرسپولیس می‌خواهند خودشان گلزنی کنند و این یک خلاء در جلوی دفاعی پرسپولیس ایجاد می‌کند. باید ببینیم مربیان چه تاکتیکی برای گلزنی دارند. یکی ممکن است سانتر از جناحین را انتخاب کند دیگری حرکت از عمق دفاع را اما هرچه هست هافبک‌‌های طراح می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در بازی داشته باشند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۲/۲۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی