کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








مربیان ماشین‌سازی 3 ماه محروم شدند

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با محرومیت 3 ماهه از حضور در لیگ برتر مواجه شد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه بین تیم های ماشین سازی و سپاهان از هفته دهم لیگ برتر برگزار شد که از سیامک کوهنورد مربی ماشین سازی تخلفاتی مبنی بر نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور رخ داد. وی به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت 500 میلیون جریمه نقدی وفق مواد 51 – 55 و 50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد.

بابک رضی به دلیل دلیل نقض اصول کلی رفتار و استفاده از کارت دیگری و اهانت به داور مسابقه به سه ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت 500 میلیون جریمه نقدی وفق مواد 51 ، 55 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد.

آیدین رحیمی به دلیل دلیل نقض اصول کلی رفتار و در اختیار دادن کارت خود به دیگری و عدم اطلاع به سازمان لیگ به دو ماه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت 300 میلیون جریمه نقدی وفق مواد 51 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد.

محمود شجاعی مربی تیم تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار و عدم ابطال کارت سابق خود و عدم اطلاع به سازمان لیگ به مبلغ 200میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد 51 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم است.

ضمن اینکه پزشک تیم ماشین سازی بابت در اختیار قراردادن کارت خود به دیگری و نقض اصول کلی رفتار به مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی وفق مواد 51 ،50 و 117 مقررات انضباطی محکوم شد

باشگاه ماشین سازی نیز به دلیل نقض اصول کلی رفتار وفق مواد 50 ، 51 و 117 به پرداخت 500 میلیون ریال  جریمه نقدی محکوم شده و وفق ماده 50 نسبت به جرایم مذکور بطور تضامنی با اشخاص دیگر مسئولیت دارد.

مفاد رأی نسبت به کلیه اشخاص ظرف مدت یک هفته در کمیته استیناف از زمان ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۹۹/۱۱/۱۵ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی