کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








قاسمپور:هدف اول استقلال در دربی مساوی گرفتن است/ مرد اول این بازی مربیان هستند

کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه استقلال 6 امتیاز از پرسپولیس بیشتر دارد هدف اول این تیم در دربی رسیدن به مساوی است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ابراهیم قاسمپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار دو تیم پرسپولس و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: این دو تیم رقابت دیرینه‌ای باهم دارند اما این مرتبه شرایط جدول حسا‌س‌تر از همیشه است. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال 6 امتیاز از حریف سنتی خود بیشتر دارد، بنابراین اولویت این تیم گل نخوردن خواهد بود و بعد به دنبال گل زدن است. هدف اول استقلال در این بازی رسیدن به تساوی است. 

وی افزود: پرسپولیس اما نیاز به برد دارد و ممکن است تهاجمی‌تر از حریف بازی کند اما اگر بخواهد بی‌محابا حمله کند در آنصورت اگر دروازه‌اش باز شود کار برایش خیلی سخت خواهد شد. بازی این دو تیم به ندرت قشنگ و تماشاگر پسند از کار در می‌آید اما این مرتبه چون پرسپولیس بیشتر از استقلال نیاز به برد دارد ممکن است بازی جذاب شود هرچند بعید می‌دانم که اینگونه شود.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه مرد اول دربی در دو تیم چه نفراتی هستند گفت: مرد اول دربی مربی تیم است اوست که با مهره‌چینی و تاکتیکی که انتخاب می‌کند، می‌تواند روند بازی را تعیین کند. در بین بازیکنان در پرسپولیس وحید امیری یکی از تاثیرگذارترین نفرات این تیم است و در استقلال هم مهدی مهدی‌پور تاثیرگذارترین بازیکن است. او با وجود قد کوتاهی که دارد خوب هم سرمی‌زند. استقلال به جای دو مدافع سربازش هم یک مدافع برزیلی گرفت که می‌تواند بازیکن خوبی باشد. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید
۰۰/۱۲/۲۲ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی