کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








وقتی وکیل خارجی هم برای تراکتور نتوانست کاری کند؛ 3 بازیکن تبریزی‌ها را نقره داغ کردند

عکس  باشگاه تراکتور در فیفا برای سومین بار محکوم شد تا شرایط دفاع این باشگاه در کمیته انضباطی فدراسیون جهانی خیلی خوب نباشد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وضعیت باشگاه تراکتور در فیفا وخیم شد و این باشگاه برای سومین بار متوالی در این مدت کوتاه از سوی فیفا به پرداخت پول به بازیکن خارجی خود محکوم شد. 

اولین حکمی که علیه تراکتور صادر شد همین چند وقت قبل بود. کنستانت بازیکنی بود که اولین حکم را علیه تراکتور گرفت. فیفا بابت پرداخت نشدن حق و حقوق این بازیکن باشگاه تبریزی را به پرداخت 820 هزار دلار محکوم کرد. 

نفر بعدی استوکس بود. بازیکنی که با بی اخلاقی های تمام از این تیم جدا شد به جای اینکه بابت همه تخلفاتش در فیفا محکوم شود این او بود که توانست تراکتور را محکوم کند. این مهاجم ایرلندی با حکم فیفا باید 400 هزار دلار از تراکتور بگیرد به اضافه غرامت دیرکرد. 

نفر سومی که علیه تراکتور حکم گرفته اروین است. بازیکنی که تقریبا با رفتارهای مشابه استوکس از این تیم جدا شد و توانسته باشگاه تبریزی را در فیفا محکوم کند و طبق تصمیم کمیته انضباطی فیفا این باشگاه باید 100 هزاردلار به این بازیکن بدهد.

این باشگاه بابت هر کدام از این احکام صادره 45 روز فرصت اعتراض دارد. نکته جالب اینجاست که مسئولان این باشگاه در اقدامی قابل توجه وقتی پای این بازیکنان به فیفا باز می شود و در مراحل ابتدایی کار این باشگاه فرصت داشته تا از خود دفاع کند با استخدام یک وکیل خارجی از کشور ترکیه به دنبال دفاع از خود بوده اما این وکیل خارجی ظاهرا در همان روزهای ابتدای هر کدام از این پرونده ها نتوانسته دفاع مناسبی از باشگاه تراکتور کند و در نهایت این تیم تبریزی در فیفا در هر سه پرونده محکوم شده است.

در همین زمینه مصطفی کاراندیش مسئول حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: باشگاه تراکتور در شرایطی با این احکام روبرو شده که میراث دار قراردادهای گذشتگان بوده است. همه این پرونده ها برای دو سال قبل است و متاسفانه من هم در این باشگاه نبودم و در مسیر ابتدایی تشکیل پرونده در فیفا نبوده ام. 

وی افزود: این روزها به من انتقاد می شود که در دفاع از این باشگاه ضعیف عمل کرده ام در حالی که اصلا من در جریان امور دفاعیه از این پرونده ها نبوده ام. صادقانه هم باید بگویم که وکلا قرار نیست معجزه، شق القمر کنند و رنگ سیاه را سفید کنند. 

کاراندیش تصریح کرد: باشگاه بابت هر کدام از این پرونده ها 25 روز فرصت اعتراض دارد و بابت همه این پرونده ها اعتراض صورت گرفته است. به خصوص در پرونده استوکس که به قدری تخلف رد قرارداد وجود دارد که می توان از حق باشگاه دفاع کرد. اگر قرار بر این شد که بنده روند دفاع از این پرونده ها را برعهده گیرم همه سعی خود را می کنم که به نفع باشگاه این مسئله تمام شود. 

وی در پاسخ به این سوال که چطور در ماه های گذشته وقتی صحبت از حضور استوکس در پرسپولیس بود باشگاه تراکتور به محکوم شدن این بازیکن در فیفا اشاره می کرد اما اکنون او توانسته تراکتور را محکوم کند، گفت: در مصاحبه هایی که من داشتم تاکید کردم اگر روند پرونده در فیفا به سمت محکومیت استوکس برود این محکومیت برای این بازیکن و پرسپولیس تبعات دارد و هرگز از پیروز شدن در این پرونده صحبت نکردم. 

مسئول حقوقی باشگاه تراکتور خاطر نشان کرد: در پرونده استوکس ما خواستار رای اصلی شدیم که وقتی چنین درخواستی از فیفا می شود روند رسیدگی به پرونده سه ماه طول می کشد و از تایمی که رای اصلی که شامل اسناد دفاعیات طرفین و نظر قاضی پرونده می شود فرصتی برای اعتراض داریم. فیفا به شروط قرارداد یک طرفه اعتقادی نداردو مثلا اگر باشگاهی اعلام کند در قرارداد شروطی را برای بازیکن در نظر گرفته بررسی می کنند اگر شروط یک طرفه باشد مورد توجه فیفا قرار نمی گیرد. آنها به شروط برد- برد اعتقاد دارند. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۱۷ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی