کد متحرک ساختن عنوان

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
ورزش و فعالیتهای تربیت بدنی موجب تقویت عضله قلب می گردد. امروزه فعالیتهای ورزشی بعنوان اقدامی جهت پیشگیری از بروز سکته های قلبی محسوب می شود.








ناظم‌الشریعه: شرایط تیم ملی خوب نیست/زمان برگزاری جام ملت‌ها به ما اعلام نشده است

عکس  سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: شرایط تیم ملی خوب نیست و بازی‌های فیفادی که قرار بود در فروردین برگزار شود، لغو شده است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار



سید محمد ناظم‌الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، در حال حاضر اردوهای تیم ملی را به این دلیل که سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است، تعطیل کردیم و منتظریم شرایط کمی بهتر شود.

وی در پاسخ به سؤالی که با توجه به اینکه قرار بود جام ملتهای آسیا اسفندماه در ترکمنستان برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد صحبت‌هایی مطرح است که این مسابقات قرار است در خرداد و بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، چیزی به من اعلام نشده و همچنین نامه‌ای هم از سوی AFC به فدراسیون ارسال نشده است. منتظریم تا تاریخ دقیق برگزاری مسابقات را به ما اعلام کنند. البته در صورتی که شرایط مهیا باشد، بعد از تعطیلات نوروز تمرینات خود را شروع می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی شرایط خوبی ندارد و تا امروز بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم و در حال حاضر هم به خاطر ویروس کرونا تمرینات تیم ملی تعطیل شده است. از طرفی مسابقات فیفادی هم که قرار بود در فروردین‌ برگزار شود، تعطیل شده است. برعکس، حریفان ما بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردند و آماده هستند. با توجه به همه این شرایط، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

۹۸/۱۲/۱۸ ۰ ۰


درباره نویسنده

سلام ارکان پیام رسانی، عبارتند از: پیام، پیام رسان، پیام گیر، ابزار پیام رسانی و روش پیام رسانی. هر پیامی نیز دو رکن دارد؛ محتوا و قالب. رکن اول به «چه چیز گفتن» و رکن دوم به «چگونه گفتن»، مربوط می شود. نویسندگی نیز نوعی پیام رسانی است که در بعد محتوای نوشته، باید دیدگاه یا نگاهی نو را مطرح کرد و در بعد قالب نوشته، باید نگارشی نو را به قلم آورد. از این رو، نویسنده و وبلاگ نویسی کسی است که دیدگاهی نو یا نگاهی نو را با نگارشی نو، به خواننده انقال می دهد.ممنونم موفق باشید.

abdolnabi solimani

neveshte khod ra in ja benevisid


نظرات: (۰)

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله خبری ورزشی اسپورت استاردر وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

نظرتان را بیان کنید؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی